🔍 Пошук
⚙ Опції 📱 EZ Reader
Відображення
Фільтрування
Сторінки
(інші зміни зберігаються автоматично, але без перезавантаження)
OBSILF
Нова єретичнаПідаромєтрAI підсумок

Тут є кацапською мовою старе посилання для реєстрації аббатів. Наче працює: http://www.obsilf.kiev.ua/register/
Хто такий :
Моє мило (E-mail) :
Чарiвне слово :
Звiдкiля :
Маю пагу (URL) :
Хочу сказати :
Головна | Нові повідомлення
Загалом месаг : 1751016 на 11071 сторiнках. Поточна сторiнка : 3307.

Сторiнки :
[ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ]
Archives

olma [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618772 вiд 2021-12-25 18:08:25

старий, тут непонятка, чи Евертон купив нашого Мікол ку (Вітал іка) чи ні.

sk(chromebook acer) [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618771 вiд 2021-12-25 18:06:19

кол и там у дк наступна важл ив гра?
ал косрач можна продовжити :)
тема бурячихи не розкрита :)

sk(chromebook acer) [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618770 вiд 2021-12-25 18:05:08

вовочка на ол імпіаду?
Р° РІ СЏРїРѕРЅС–СЋ РІРѕРЅРѕ С—Р·РґРёР» Рѕ?
аааа… там С…СѓР№Р» Р° РЅРµ Р±СѓР» Рѕ?
Р° чому С…СѓР№Р» Р° РЅРµ Р±СѓР» Рѕ? томущо РѕР» С–РјРїС–Р№СЃСЊРєРёР№ комітет сказав що РІСЃС– С…СѓР№Р» Рѕ-спортсмени чітери С– 321СЃРё… тому РЅС–СЏРєРѕРіРѕ С…СѓР№Р» Рѕ-прапору. С– навіть заборона офіціним дел егаціям приїжджати… тому С…СѓР№Р» Рѕ РЅРµ РјРѕР¶Рµ приїхати РЅР° РѕР» імпіаду, Р±Рѕ Р№РѕРјСѓ заборонено… Р° РІ китай РІРѕРЅРѕ РїСЂРёС—РґРµ тому що РіРѕР» РѕРІ-китаєць Р№РѕРіРѕ «РїРµСЂСЃРѕРЅР°Р» СЊРЅРѕ» РїРѕРєР» икав. так що РІРѕРЅРѕ там Р±СѓРґРµ СЏРє «РґСЂСѓРі РІРѕРІР°» що продає китаю Р» С–СЃ та газ…
Р° чого наш вовочка туди попреться Сѓ той час РєРѕР» Рё англ Рѕ-сакси бойкотують - С…Р·…

olma [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618769 вiд 2021-12-25 18:01:26

Недописувач (ал е Поціновувач)
в„– 1618768
----
Сьогодні День Народження Браяна (філ ьм Монті Пайтона - Життя Браяна), як знайомі безбожні пол яки засигнал ізувал и.))

Недописувач(ал Рµ Поціновувач) [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618768 вiд 2021-12-25 17:44:39

торео [Останнi 20 месаг]
в„– 1618760 РІiРґ 2021-12-25 16:13:58

Це один в один Army Protection Racket - кл асичний скетч Монті Пайтона, який зрештою доводиться зупинити, бо він надто дурний та абсурдний:

https://www.dailymotion.com/video/x75bt6
(рекет починається з відмітки 1:33)

Геть [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618767 вiд 2021-12-25 17:09:03

Вал л он

Респект Р·Р° титул сомел СЊС” РїРѕ шампусікам! РЇ РїРѕ винам хочу дістати РґРёРїР» РѕРј. РќР° шампанське/ігристі СЏ «РіР» СѓС…РёР№». РЎСѓС…Рµ, СЃРѕР» РѕРґРєРµ чи напівсол РѕРґРєРµ, інших різниць РЅРµ бачу. РҐС–Р±Р°, Асті має цікаві Р±СѓР» ьбашки - трохи інші :)
З дурними цінами не погоджуюсь :)

Batyj [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618766 вiд 2021-12-25 17:02:03

Ситуация местные против военных я набл юдал в городе Спасск-Дал ьный Приморского края в конце 60-х начал е 70х годов.
Как позже выяснил ось по комментариям бати, ситуация был а не самая пл охая, по сравнению с др. городами-гарнизонами Сибири, Дал ьнего востока.
В Спасске ситуация смягчал ась в основном двумя факторами
1. Город изначал ьно был раздел ен на 2 жил ые зоны - Город и Гарнизон.
2. Автохоны, так сказать, не местные, а те, кто основал и город, был и по сути украинцы пересел енцы из Киевской и Черкасской обл астей, нормал ьные законопосл ушные граждане.
С середины 30 годов в Городе сущетввовал о 2 зоны - строгого и очень строгого режимов. Зеки строил и Спаский цементный, а потом, Спасский завод сантехарматуры. Освобождающиеся зеки из второй зоны дол жны был и еще л ет 5 прожить тут же, в Спасске. Постепенно образовал ась жутко токсичная среда. Воровство, разбои, рекет резко превратил и город в место, где невозможно был о жить.
Порядов Гарнизоне поддерживал а коменданстская рота. Гарнизон патрул ировал ся патрул ями в составе 3 чел овек, офицера с пистол етом и двух сол дат со штык-ножами. Танцы по субботам в Доме Офицеров пасл а комендантская рода при карабинах.
В нашей школ е учил ись в основном дети военных, дети свободнопосел енцев надол го не задерживал ись. Четверь, две, куча двоек и отчисл ение. Директор не цацкал ся..
Но, пойти в Город за хл ебом, есл и в наших магахинах не был о - был о настоящим боевым заданием..
Подозреваю, сейчас во всех российских городках, где стоят гарнизоны ситуация анал огичная, зеков то некто не отменил..

Геть [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618765 вiд 2021-12-25 16:51:24

Вал л он
в„– 1618744 РІiРґ 2021-12-25 13:08:36

Ба, моя інфо викл ючно з моїх вл асних подорожей, boots on the ground. Я Шотл андію та Мексику зігзагами накрив, метр за метром. У тебе інша перспектива, поздоровл яю :)

Шотл андія: РЇ Р¶ РЅРµ кажу, що скоти РІС–СЃРєС– взагал С– РЅРµ Рї'ють. РђР» Рµ питво, СЏРє С– Р±СѓРґСЊ-СЏРєРёР№ СЂРёРЅРѕРє, має співвідношення гроші-якість-РїРѕС…РјС–Р» Р» СЏ. РњРѕР» РѕРґСЊ РґРѕ 40, сегмент СЃСѓСЃРїС–Р» ьства, Р· СЏРєРёРј СЏ РїСЂРѕРІС–РІ Р±С–Р» ьшість часу Сѓ Шотл андії, РЅРµ відмовиться РІС–Рґ РІС–СЃРєС– (РѕСЃРѕР±Р» РёРІРѕ Р·Р° чужий рахунок Р±РіРіРі), ал Рµ Р±С–Р» ьшість мені сказал Рё, що це РІСЃРµ заморочки РґР» СЏ іноземних туристів. РџСЂРё тому, що РІ РєРѕР¶РЅС–Р№ СЂРѕРґРёРЅС– С” пару трійка «СЃРІРѕС—С…» гурал ень ще РІС–Рґ РґС–РґР°, чий РїСЂРѕРґСѓРєС‚ мають Сѓ барі. РќСѓ С– багато чув, що пиячити Р· РІС–СЃРєС– погано, Р±Рѕ жоден айрон Р±СЂСЋ та С…РµТ‘Т‘С–СЃ РЅРµ допомагають. Що хочу сказати, так це те, що С” вел РёРєР° різниця РјС–Р¶ крейзі фрайдей Р· РґСЂСѓР·СЏРјРё та С…РёР» ьнути чарку 20 річного, РїРѕРєРё ти економіку Р· партнерами РїРѕ бізнесу обговорюєш :)

Мексика: текіл а таки апел асьон. Ніхто його по судах не захищає та на паркан не л ізе, ал е в Мексиці є чітке розуміння що є чим. Навіть продукт з кактуса аґаве з генусу tequila, за межами регіону - вже є мескал ь. Хоча мекси дл я туристів і _особл иво американців_ назвуть навіть сол одкий компот із спиртом текіл ою, якщо він продається - і особл иво у текс-мекс контексті :). Це я тобі кажу, як л юдина, що проїхал а весь Шл ях Мескал я (La ruta de mezcal) та відвідал а штат Текіл а двічи.
Текіл а - напій, тіл ьки з кактусів аґаве генусу текіл а. Решта - мескал ь. У мене наразі часу біл ьше немає, ал е ти - жертва мескиканського маркетингу :) не пиши про текіл у)).

Olma
Sauza та Olmeca - жуть бормотуха)). Хосе Куерво Еспесіал ь - ще бюджетно, ал е вже не рідина дл я миття скл а :)

Втік :)

Batyj [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618764 вiд 2021-12-25 16:39:48

в„– 1618761
Советское шампанское у нас остал ось тол ько Артемовкого завода. Все остал ьное, Киевский, Одесский завод - просеко. Насчет Шабо не в курсе, куда отнести?

Шубин [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618763 вiд 2021-12-25 16:39:00

Аццы киевл СЏРЅРµ, может Сѓ РєРѕРіРѕ-то знакомые РёР» Рё соседи Р±СѓРґСѓС‚ продавать квартиру РІ Киеве (РЅСѓ может РЅРµ сейчас Р° весной) маякуйте РїР» РёР·. Р? нтересует хрущевки, СѓР¶Рµ Р¶РёР» ые

Шубин [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618762 вiд 2021-12-25 16:33:02

Тем кто покупает кофе в зёрнах советую купить сейчас, запастись. Подорожание будет продол жаться

Недописувач(ал Рµ Поціновувач) [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618761 вiд 2021-12-25 16:20:05

Все зрозуміл о. Бірьом совєцкоє шампанскоє, закусуємо кіл ькою в томаті.

торео [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618760 вiд 2021-12-25 16:13:58

"Павел Пряников
3 РіРѕРґ В·
Сегодня гл авная тема – это история, как в Юрге Кемеровской обл асти местный мел кий криминал итет обл ожил данью воинскую часть – контрактников в ней. Даже сл ужившие в Сирии вынуждены распл ачиваться отдавать часть зарпл аты местным автохтонам. В сл учае отказа грозил и убить военных и их семьи.
РќР° самом дел Рµ это РЅРµ единичная история. Наскол СЊРєРѕ понимаю, РІ самых бедных регионах (Р° это РјРёРЅРёРјСѓРј РїРѕР» РѕРІРёРЅР° Р РѕСЃСЃРёРё) это СѓР¶Рµ давно СЃР» ожившаяся практика, РєРѕРіРґР° криминал итет РґРѕРёС‚ РІРѕРёРЅСЃРєРёРµ части. … "
-----------------

треба все-таки якось заманити путіна і росармію в україну. це відкриває нам вел икі перспективи

Геть [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618759 вiд 2021-12-25 16:08:08

olma
в„– 1618734 РІiРґ 2021-12-25 09:41:01

Дякую! Додам до списку книжок на закуп :)

ironbelly(LMW28IF) [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618758 вiд 2021-12-25 15:37:15

olma в„– 1618752
Porto LBV - то замануха дл я туристів.

olma [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618757 вiд 2021-12-25 15:12:00

Вал л он
в„– 1618756
---
Може і так. Я маю свою теорію. А саме. Французькі продукти бул и попул ярні з XVII ст. І справжнім драйвером і промотором і гл обал ізатором бул а Британська імперія, яка по суті розпромувал а кл асичні французькі та інших країн продукти, накштал т вина Бордо, Портвейни, Мадеру, сиціл ійську Марсал у, коньяк, шампанське (?) і багато чого іншого.
Венеція в моїй теорії - родоначал ьник багатьох модних продуктів (страв і напоїв), які стал и гл обал ьними саме в XX ст.

Це і хол одна закусь карпаччіо, і ігристе просеко, і коктейл і як бел л іні чи аперол ь-шпрітц. Саме там на півночі Італ ії по 2 св. війні американи потихеньку потихеньку це все розкручувал и. А зараз пішл о все в разнос.

Валлон [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618756 вiд 2021-12-25 14:55:19

olma
в„– 1618749

Ще раз - справа в доступності за ціною, це єдина причина, чому просеко/асті п'ють біл ьше кл асичних ігристих.

ironbelly(LMW28IF) [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618755 вiд 2021-12-25 14:54:12

Вал л он № 1618754
То ти Вічному кажи. Він за кіл ьку в томаті гол осує ;).

Валлон [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618754 вiд 2021-12-25 14:52:34

ironbelly (LMW28IF)
в„– 1618751

До кіл ьки в томаті з обол онню набагато краще пасує сл ухати Рол інг Стоунз на моно програвачі. Епохи і якість співпадають, пива/їжі та музики/технол огії ;-)

Валлон [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618753 вiд 2021-12-25 14:50:18

olma
в„– 1618749

Cava - це біл ьше шампанське, а не просекко :-)

В Італ ії багато вин кл асичної технол огії, не тіл ьки франчакорта. Любл ю Ferrari з Ал ьто Адідже, дуже висока якість і непогана ціна

olma [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618752 вiд 2021-12-25 14:19:44

ironbelly (LMW28IF)
в„– 1618751
----
А ти вже хил ьнув на обід Porto LBV?

ironbelly(LMW28IF) [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618751 вiд 2021-12-25 13:59:58

І посл ухати фінський хеві метал або пол ьську художню самодіял ьність, котра себе панками вважає ;).

ironbelly(LMW28IF) [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618750 вiд 2021-12-25 13:58:38

Позбирал ися дегустатори. Підтримую Вічного - кіл ьку в томаті, запити Обол оньським пивом ;).

olma [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618749 вiд 2021-12-25 13:49:06

Вал л он
в„– 1618746
----
Дякую за кл асну довідку!

Я трохи спрощував. Ми всі розуміємо, що Шампанське сьогодні - це запатентований апел ясьйон, територіал ьно обмежений, і спеціал ьними виноградниками. І цей продукт виробл яють і продають так звані доми. Їх числ о обмежене. Так само як і коньяк з Коньяку.

Ал е моя теза бул а наступною: Якщо взяти споживання усіх ігристих, не розрізняючи чи це дороге шаманпанське, або менш дорогий французький креман (cremant) та ігристі вина просеко, кава, і т. п., то завдяки маркетингу (туристичному) і вибуховій моді на ігристі, зокрема в коктейл ьній кул ьтурі, виходить, що італ ійські ігристі перебил и за вал ом і обсягами перебил и біл ьш старіших і вишуканіших Французів.

Італ ійці під шумок підтягнул и до рівня Шампані і свою франчіакорту (нікол и не пив, ал е багато чув).

Валлон [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618748 вiд 2021-12-25 13:36:12

РќСѓ С– мабуть останнє РїРѕРІС–РґРѕРјР» ення РїСЂРѕ ігристе - якщо хтось хоче екстриму С– справжнього крафту, то СЏ рекомендую скуштувати Petillant Naturelle, або скорочено PetNat. Це РІРёРЅРѕ, СЏРєРµ робиться Р·Р° технол РѕРіС–СЋ шампанського «РјС–Р¶ Периньоном та РљР» С–РєРѕ РІ часі», РІСЃРµ РґСѓР¶Рµ натурал СЊРЅРµ С– несистемне, РјРѕР¶РЅР° отримати непоганий ігристий напій Р· ароматом СЃРѕР» РѕРЅРёС… РѕСЂС–РіРєС–РІ або РІРёРіСЂС–Р±РЅРѕС— СЏРјРё. Робиться майже так Р¶Рµ, СЏРє бел СЊРіС–Р№СЃСЊРєРµ РїРёРІРѕ спонтанного Р±СЂРѕРґС–РЅРЅСЏ (що Р·Р±СЂРѕРґРёР» Рѕ, те С– РІРёРїРёР» Рё). Напій РЅРµ РґР» СЏ СЃР» абаків, думаю, що зрозуміють Р№РѕРіРѕ ті, хто Р» юбить Р» амбіки та фармхаузи РїРёРІРЅС–. РђР» Рµ зараз РЅР° С…РІРёР» С– крафта С– РєРѕРјР±СѓС‡ СѓСЃС–Р» СЏРєРёС… РґСѓР¶Рµ РїРѕРїСѓР» СЏСЂРЅР° штука, С– РІ РјС–СЂСѓ Р» егка РґР» СЏ виробництва, тож навіть РІ Україні РІР¶Рµ РІРёСЂРѕР±Р» яють петнати

Валлон [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618747 вiд 2021-12-25 13:31:07

Зараз найцікавіші ігристі, які за кл асичною технол огією виробл яються, це ІМХО американці. Бл ан де нуари з Орегону та кл асичні брюти з Кал іфорнії рул ять. Ал е є пробл емка - попит на них настіл ьки зашкал ює, що купити їх за межами регіонів виробництва майже неможл иво.
Я в одній такій винарні патрон, називається Breathless Wines. Три сестри заснувал и виробництво в 90х, і гол овний винороб теж жінка, дуже яскрава компанія. Щоб пити, доводиться до Хеддл сбургу, Кал іфорнія подорожувати регул ярно :)

Валлон [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618746 вiд 2021-12-25 13:24:13

olma
в„– 1618711

Просеко vs Шампанське. Тут багато хто здивується, ал е я л іцензований сомел ье по ігристим :) Тож зараз буду багато розповідати.
По-перше, шампанському не 400 років, а десь прибл изно 200 з хвостиком. Технол огія, за якою його зараз робл ять, з "явил ась повноцінно в 19му стол ітті, і багато зусил ь до її виникнення докл ал а така собі жінка за прізвищем Кл іко.
Ал е дійсно попул ярним шампанське стал о десь в 40-50 роках 20го стол іття, не раніше.
РљР» імат РІ Шампані РЅРµ РґРѕР·РІРѕР» СЏС” робити СЏРєС–СЃРЅРµ тихе РІРёРЅРѕ, ал Рµ РґС–Р№СЃРЅРѕ сотні СЂРѕРєС–РІ РІРѕРЅРѕ Р±СѓР» Рѕ РґСѓР¶Рµ РїРѕРїСѓР» СЏСЂРЅРёРј СЏРє «РІРёРЅРѕ РєРѕСЂРѕР» С–РІ», тому шо РІ Реймсі (Рансі насправді) коронувал Рё французських РєРѕСЂРѕР» С–РІ, Р° СЏРєС–СЃРЅРµ Р±РѕСЂРґРѕ РїРѕ РіС–РјРЅСѓ та бездоріжжю середньовіччя ніхто РЅРµ РІРѕР·РёРІ, тож РїРёР» Рё РєРёСЃР» РёР№ шмурдяк, СЏРєС–Р№ РїРѕСЂСѓС‡ Р· Рансом СЂРѕР±РёРІСЃСЏ.
Шампанське СЏРє ігристе РІРёРЅРёРєР» Рѕ майже випадково, фактично СЏРє брак виробництва звичайного РІРёРЅР°, С– Р№РѕРіРѕ РґРѕРІРіРѕ РЅРµ РїРёР» Рё С–Р· РІРёР» ивал Рё РЅР° сміття, називаючи «РґРёСЏРІРѕР» СЊСЃРєРёРј напоєм». Розібрався що це таке С– СЏРє Р№РѕРіРѕ РІС–СЂРЅРѕ використовувати такій СЃРѕР±С– монах РЅР° прізвище Периньон. РђР» Рµ потім ще РґРѕРІРіРѕ це РІРёРЅРѕ вважал РѕСЃСЊ неякісним, мутним С– Р±СЂСѓРґРЅРёРј, РґРѕРїРѕРєРё РЅРµ Р· "СЏРІРёР» ась технол РѕРіС–СЏ Р№РѕРіРѕ очищення РІС–Рґ РґСЂС–Р¶Р¶С–РІ (РґРёРІ вище РїСЂРѕ РљР» С–РєРѕ).
Просеко - це всього л иш газифіковане тихе вино. Його технол огія - це технол огія газованої води, такий собі виннє сітро :). Це дає можл ивість робити його багато, швидко і дешево. Якщо найдешевше шампанське коштує 25 євро пл яшка, і зробити його займає щонайменше 15 місяців, то просеко можна знайти за 2-3 євро, і штампувати його можна за 2-3 місяці. Саме тому його багато і купують, і п "ють - ціна рул ить. Ал е називати це вино рівним шампанському, або будь-якому іншому вину, яке зробл ено по кл асичній технол огії ігристого - це трошки, скажемо так, невірно.
Англ ійське ігристе дуже розвивається останні 15 років через зміну кл імату, так. Ал е його ціна значно перевищує шампанське, яке поки що найдорожче у середньому ігристе вино. Тому там є гарні варіанти, їх навіть в Києві можна знайти, ал е чекати на вел ику конкуренцію від них ігристим не варто чекати.

пробегавший [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618745 вiд 2021-12-25 13:21:28

Хаха, хоть что то праздничное— ал косрач!)))

Валлон [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618744 вiд 2021-12-25 13:08:36

О, ал ко-срач! Ща додам :)

Геть, тобі про ал когол ь також шкідл иво писати, прямо як Батию про біг тек :)

РћСЃСЊ тут, РїСЂРѕ ал РєРѕРіРѕР» СЊРЅС– смаки шотл андців - в„– 1618712 - РїРѕРІРЅР° С…СѓР№РЅС–СЃС–РЅСЊРєР° С…СѓР№РЅСЏ. Горіл РєСѓ РІРѕРЅРё Рї «СЋС‚СЊ майже РІРёРєР» ючно Сѓ СЃРєР» аді коктейл С–РІ, РІС–СЃРєС– Рї» ють РґСѓР¶Рµ багато, РєР» ючовий нюанс РІ тому, що РІРѕРЅРё віддають перевагу дешевому напою, РјРѕР» РѕРґРёРј Р±Р» ендам. РўСѓРїРѕ РїРёРІРѕ С—Рј запивають РІ пабах, Р° потім караоке співають :)
Дорогий віскі дл я туристів, так. Дружні мені багаті шотл андці п "ють вино. Пиво-віскі це дл я мол оді та робочого кл асу напої.

Також РЅРµ С–СЃРЅСѓС” географічного захисту назви «С‚екіл Р°», РІРѕРЅР° РІС–Рґ мескал СЏ відрізняється фактично Р» ише типом СЃРёСЂРѕРІРёРЅРё, Р· СЏРєРѕС— РІРёСЂРѕР±Р» яється (Р±С–Р» СЊС€ ретел СЊРЅРµ правил Рѕ РїРѕ РЅС–Р№ С–СЃРЅСѓС”). Рђ РѕСЃСЊ ця СЃРёСЂРѕРІРёРЅР° походить Р· Текіл Рё, так. РђР» Рµ РІР¶Рµ росте РЅРµ Р» ише там, Р° багато РґРµ РїРѕ країні.

І у текіл и є ще один різновид, extra anejo - це текіл а довгої витримки в бочках. В Києві є л ише один вид, в Гудвайні за мегагроші продається. Цього року під час подорожі по Вірджиніях-Техасах в мексиканських та текс мекс місцях багато її куштував, сподобал ось.

olma [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618743 вiд 2021-12-25 12:23:44

Змінимо тему;0

Бутусов дуже писучий, і його продуктивність та самовпевнена обізнаність інкол и шкодить матеріал ам. Ал е варто перегл янути його міркування про Байрактар

Ю. Бутусов Безпіл отник Байрактар: війна майбутнього – це війна інтел екту
На даний момент Байрактар є невирішеною проблемою для російської ППО

olma [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618742 вiд 2021-12-25 11:40:50

m1919(Київ - чемпіон!)
в„– 1618740
-----
Цікаве питання. Автор дуже нагол ошує на різниці цих двох продуктів. Пише, наводить прикл ади, що продукт ординарний одноразової дистил яції називал и горіл ка, гожел ка, гжал ка, пал інка - і як горіл ка біл ьш поширеним бул а в документах і в самому житті.

Ал е водка, чи пол ьською - вудка (походить від
сл ово вода, в свою чергу з л атини аква віта (оковита).

Автор стверджує, що водками того часу називал и біл ьш якісний дистил ят, зазвичай подвійної перегонки, і водку зазвичай застосовувал и як л ікарство, дл я приготування л іків, л ікувал ьних настоянок і якісних напоїв.

І в ті часи л юди розуміл и різницю, горіл ку називал и горіл кою, а водку водкою.

РљСЂС–Рј того, автор наводить факт, що РІ СЂРѕСЃС–Р№СЃСЊРєС–Р№ РјРѕРІС– С– документах СЃР» РѕРІРѕ «РІРѕРґРєР°» РїРѕСЏРІРёР» РѕСЃСЏ набагато пізніше, РЅС–Р¶ РЅР° території України (РІ Гетьманщині). Взагал С– цікавий СЂРѕР·РґС–Р».

Недописувач(ал Рµ Поціновувач) [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618741 вiд 2021-12-25 11:24:22

Perfect Stranger (http://www.ukrainiansoccer.net) [Останнi 20 месаг]
в„– 1618725 РІiРґ 2021-12-25 00:49:23

Зустріч у Пекіні є ціл ком можл ивою - за умови, що кл оуна запросять зіграти на роял і під час церемонії відкриття Ігор. Він прикрасить своїм мистецтвом цю спортивну подію.

m1919(РљРёС—РІ - чемпіон!) [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618740 вiд 2021-12-25 11:12:10

2 olma
в„– 1618734
РЈ змісті РєРЅРёР¶РєРё Сѓ підзагол РѕРІРєСѓ РґРѕ СЂРѕР·РґС–Р» Сѓ V - «Р’РѕРґРєР° та РіРѕСЂС–Р» РєР°».
Вони дійсно розрізнял ися тоді? Чим? Бо єдине, що зустрічав, - горіл ка з московщини бул а якіснішою, ніж у наших гурал ьнях, чи то краще очищувал и чи ще щось, вже забув.

AlBad [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618739 вiд 2021-12-25 11:10:27

Григорiанцiв з Рiздвом Христовим!

пробегавший [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618738 вiд 2021-12-25 11:06:17

2 perfect
РџРѕСЃР» еднее предл ожение В «С‡РµРіРѕ РјС‹ РќР• РІ нато? В»)))

m1919(РљРёС—РІ - чемпіон!) [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618737 вiд 2021-12-25 10:57:58

2 sk
в„– 1618715
+500

пробегавший [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618736 вiд 2021-12-25 10:57:42

2 Perfect Stranger (http://www.ukrainiansoccer.net)
в„– 1618725
Ермак СѓР¶Рµ считай вывесил табл ичку В «С…очу РІ таежный СЃРѕСЋР·В». Западные страны бойкотируют официал ьными дел егациями, Р° чмо ермак пытается туристу зел енскому поездку нарисовать. РќСѓ, Рё какого РїРѕРёСЃРєР° РґРЅР° фанатам Р·Рµ РЅРµ хватает?)) бугаааа, чего мыыыыыне РІ наааатееее?)))

olma [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618735 вiд 2021-12-25 09:55:20

Текіл а, як майже кожен шановний марочний напій - крута штукенція! Щоправда, кол и тіл ьки мода на неї дійшл а до України десь на початку нул ьових, то якість стандартних гл обал ьних марок текіл и бул а набагато, набагато л іпша, ніж тепер. Мабуть споживання текіл и і попит зросл и біл ьше, ніж може дати кактусова сировина.
І раніше, 15-17 років тому бул и присутні на нашому ринку тіл ьки пару відомих брендів типа Sauza, Olmeca. То тепер брендів набагато біл ьше. І серед як хороші нішові, так і відверта бодяга, бюджетні марки адаптовані дл я АТБ :).

Оце що можу сказати про текіл у.

olma [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618734 вiд 2021-12-25 09:41:01

Геть
в„– 1618716

https://book-ye.com.ua/catalog/getmanshchyna/kulinarna-mandrivka-v-getmanshchynu-sekrety-j-tayemnytsi-staroukrayinskoyi-kukhni-seredyny-xvii-xvii/?

----
Перша така книжка, написана проф. істориком на джерел ах. No bulshit!
На початку ставить певні тези, гіпотези, а потім дає пруфи. І непогано оформл ено!

Perfect Stranger(http://www.ukrainiansoccer.net) [Останнi 20 месаг] [AI портрет]
№ 1618733 вiд 2021-12-25 05:22:35

Движение В «РўР°Р» ибан» поддержал Рѕ СЃР» РѕРІР° президента Р РѕСЃСЃРёРё Р’Р» адимира Путина Рѕ том, что РѕСЃРєРѕСЂР±Р» ение РїСЂРѕСЂРѕРєР° Мухаммеда — это нарушение СЃРІРѕР±РѕРґС‹ РЅР° вероисповедание.


Сторiнки :
[ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ]
Archives

🔍 Пошук
Copyright (C)2001 by Star
Idea by Ukrainian Ranger

При использованиии материалов сайта ссылка на ОБСИЛФ(www.obsilf.kiev.ua) обязательна.