🔍 Пошук
⚙ Опції
Відображення
Фільтрування
Сторінки
Нові повідомлення
OBSILF

Тут є кацапською мовою старе посилання для реєстрації аббатів. Наче працює: http://www.obsilf.kiev.ua/register/
Хто такий :
Моє мило (E-mail) :
Чарiвне слово :
Звiдкiля :
Маю пагу (URL) :
Хочу сказати :
Головна | Нові повідомлення
Загалом месаг : 1746423 на 10956 сторiнках. Поточна сторiнка : 5760.
Sem [Останнi 20 месаг]
№ 1516019 вiд 2016-03-04 22:18:37

Бухтій( Київ - чемпіон!)
в„– 1516014 РІiРґ 2016-03-04 19:23:59

Место сидения определяет мнение. Ничего нового.
Но по стадионам он прав, если не брать Евро, мы курим в сторонке. Венгры сдали два отличных новых стадиона за последние пару лет. Что мы построили на муниципальные деньги за это время?
Р’Р?ЧНОГО

Ironbelly( LMW28IF) [Останнi 20 месаг]
№ 1516018 вiд 2016-03-04 21:46:42

Геть № 1516013
Не ти відмазуєшся. Твій коллєга класичні відмазки намалював. А ти запостив. Значить буде принцип твого імені ;).

balaban [Останнi 20 месаг]
№ 1516017 вiд 2016-03-04 21:01:59

Batyj
в„– 1515979
Смешно:)) Вместо эпилога РјРѕР¶РЅРѕ было Р±С‹ написать что-то типа: «Р’ Нормандии синее пламя неспешно разгоралось РЅР° РђР­РЎ Палюэль…»

Vichny [Останнi 20 месаг]
№ 1516016 вiд 2016-03-04 20:34:53

Нє, не так.
Надь-блядь, о.

Vichny [Останнi 20 месаг]
№ 1516015 вiд 2016-03-04 20:34:31

Надь-хуядь.

Бухтій( РљРёС—РІ - чемпіон!) [Останнi 20 месаг]
№ 1516014 вiд 2016-03-04 19:23:59

украинские арбитры более квалифицированные, чем их венгерские коллеги
http://dynamo.kiev.ua/news/231578-aleksandr-nad-vengerskij-chempionat-znachitelno-silnee-ukrainskogo
Які ж тоді у вас цигани?!(с)
Тепер нова мода буде, порівнювати ЧУ з чемпіонатами Східної Європи і казати, що ті сильніші?

Геть [Останнi 20 месаг]
№ 1516013 вiд 2016-03-04 18:42:17

Ironbelly( LMW28IF)
в„– 1516011 РІiРґ 2016-03-04 18:30:29

тобто РїРѕ «РїСЂРёРЅС†РёРїСѓ Гетя»? що ти маєш РЅР° увазі?? РІС–Рґ чого СЏ відмазуюсь??

Убитый Енот [Останнi 20 месаг]
№ 1516012 вiд 2016-03-04 18:35:41

 

Ironbelly( LMW28IF) [Останнi 20 месаг]
№ 1516011 вiд 2016-03-04 18:30:29

PEPSI( Merkury) в„– 1516009
РўР° С—С… інформуй - РЅРµ інформуй. Р’РѕРЅРё РїРѕ принципцу Гетя відмажуться. РњРё підтримуємо Р·РІ"СЏР·РєРё Р· давніми коллегами С– простими людьми, Р° РІРёС…С–Рґ РЅР° РЅРёС… зараз можливий тільки через СЂРѕСЃ посольство. РўРѕРјСѓ, РјРё змушені іти РЅР° РєРѕРјРїСЂРѕРјС–СЃ. РњРё аж кушать РЅРµ можемо, але змушені…

От побачиш - відповідь тобі буде саме така

Perfect Stranger(http://wwww.ukrainiansoccer.net) [Останнi 20 месаг]
№ 1516010 вiд 2016-03-04 18:25:16

PEPSI( Merkury)
в„– 1516009

трeбa щoб укрaїнськa грoмaдa мiстa Гeiдeльбeрг вiдвiдaлa мeрa :)

є тaкoж укр студeнти: http://www.sus-n.org/

PEPSI( Merkury) [Останнi 20 месаг]
№ 1516009 вiд 2016-03-04 17:28:55

Геть
в„– 1516008
інформувати кожного німця - нереально. Кожного мера - теж. На це треба роки і ресурс, якого нема.
Залишається претензія до конкретного мера.
Звичайно можна у ідеалі робити претензії і інформувати одночасно, або паралельно.:-)

Посада мера - це відповідальність і відповідність посаді. Це і є Європа, і європейський лад.

Нікого не хвилює чому мер не проінформований про події у світі. І хвилювати не повинно. Професійність - Це теж Європа.

Нікого не хвилює, чому мер умовного Марселю прийняв у 1941-у році посла Рейстагу, щоб обговорити з ним співпрацю по спільному культурному розвитку Судет.
Це називається легітимізація анексії. Співучасть. Стаття.
Мер непоінформований !? Його проблеми. Нехай пояснить, а там подивимось. Це і є Європа.

Геть [Останнi 20 месаг]
№ 1516008 вiд 2016-03-04 16:59:01

Вам би перечитати пост мого товариша і потім із тапком за мною ганятись. Особисто я погоджуюсь щодо ролі европейського гуманізму в цьому. В загальному европейському контексті, вони праві. Проте треба людям пояснити де і як їх використували і що це за цабе їх руссіше фройнде. З його коментарів видно реальне занепокоєння ситуацією і, увага, можливою нестачею інформації.

***************
PEPSI( Merkury)
в„– 1516006 РІiРґ 2016-03-04 15:47:28

вот этой цитатой можно тыкать в нос любому меру в Германии, и требовать обьяснений:
************

Пепсі, імператив РЅРµ працює РІ Европі, треба С—С… едукувати РїСЂРѕ нашу ситуацію. Поінформовану людину набагато важче ошукати. Це РІРёРґРЅРѕ РЅР° нашій власній історії. Рђ що Меркель там сказала - РІРѕРЅР° зараз С”, завтра Р·Р° іншу «РјРµСЂРєРµР»СЊ» проголосують. РўРѕРјСѓ, що тіж самі німці люблять інформацію, Р° РЅРµ директиви Р·РіРѕСЂРё. РЇРє С—С… ошукали, ліпше пояснити РґРµ СЏРє С– чим, замість відразу йобнути слогом фрау Меркель чи ще чимсь пригрозити. Р’РѕРЅРё Р¶ партнери наші, Р° РЅРµ неслухняні діти РІ дитсадку. Когерентна С– постійна інформполітика наше СѓСЃСЊРѕ.

PEPSI( Merkury) [Останнi 20 месаг]
№ 1516007 вiд 2016-03-04 15:49:28

Недописувач (але Поціновувач)
в„– 1516004
ні. То все потім.
Спочатку треба дати слово меру, і дати шанс пояснити свою поведінку і вчинки. Так прийнято. І це правильно.

PEPSI( Merkury) [Останнi 20 месаг]
№ 1516006 вiд 2016-03-04 15:47:28

вот этой цитатой можно тыкать в нос любому меру в Германии, и требовать обьяснений:

Zitat:
«Durch die verbrecherische und völkerrechtswidrige Annexion der Krim und die militärischen Auseinandersetzungen in der Ostukraine hat die Zusammenarbeit (zwischen Deutschland und Russland) einen schweren Rückschlag erlitten»

Kanzlerin Merkel

Недописувач (але РџРѕ [Останнi 20 месаг]
№ 1516005 вiд 2016-03-04 15:45:29

Щодо санкцій, то тут треба ще подумати. Беремо ті ж самі університети (бо Гейдельберг - відомий центр університетської науки та освіти).

Скажімо, в рамках санкцій можна припинити відповідні програми обміну, але хто від цього більше постраждає - Гейдельберг чи українські університети? Отож бо й є.

Недописувач (але РџРѕ [Останнi 20 месаг]
№ 1516004 вiд 2016-03-04 15:42:17

Якщо у Гейдельбергу є якась українська громада (скажімо, викладачі та/або студенти місцевого університету), непогано було б написати листа до місцевої газети та паралельно розмістити на місцевих інтернет-платформах, з описом того, що кацапи робили та роблять у Криму (вбивства татар, безпідставні судові вироки, терор проти проукраїнськи налаштованих кримчан тощо - все з відповідними посиланнями), і у кінці висновок:

мер Гейдельберга підтримує російських нацистів.

Німці цього слова дуже не люблять;) І хай відмивається, паскуда.

PEPSI( Merkury) [Останнi 20 месаг]
№ 1516003 вiд 2016-03-04 15:39:02

olma( Україна)
в„– 1516000
у даному випадку не йде мова про поїздки, а про те, що не можно обговорювати з представниками РФ розвиток російського Криму, і сприяти цьому медійно і політично.

Геть, Іронбеллі
ви б краще тому меру написали, ніж тут. Він англійську розуміє, єслі шо :-). Mail: obhd@heidelberg.de
Dr. Eckart Würzner
Oberbürgermeister

olma( Україна) [Останнi 20 месаг]
№ 1516002 вiд 2016-03-04 15:34:01

Якщо хтось скаже, що ми не можемо карати санкціями чи інакше громадян ЄС, бо ЄС наш спонсор і ми типа рецепієнти, а вони донори - то треба послати всіх нах: У нас війна, у нас забрали територію вбили тисячі наших людей, а ми будемо з вами цяцькатися.

шубин [Останнi 20 месаг]
№ 1516001 вiд 2016-03-04 15:31:19

olma( Україна)
в„– 1515999
а может - сделать какой-нибудь аналогичный ответный ход? Называть Ниццу итальянским городом, а Гайдельберг - австрийским (или еще каким). Обмен письмами на уровне мера Борисполя или Броваров? ))

olma( Україна) [Останнi 20 месаг]
№ 1516000 вiд 2016-03-04 15:29:53

Треба опрацювати свої українські небанальні санкції якими б МЗС України могло б карати громадян ЄС за вїзд в КРим не через Україну.
Наприклад, персона нон курва грата в Україні, Заборона вїзду в Україну на 10 років. Заборона засновувати спільні підприємства, і участи в українських проектах і тому подобне.

А Пепсі, треба скинутися, знайти книжку німецькою мовою про Аннексію Гітлером Судетів і Чехословаччини і подарувати меру Гайдельберга. І висилати цим посадовим особам.

olma( Україна) [Останнi 20 месаг]
№ 1515999 вiд 2016-03-04 15:23:23

PEPSI( Merkury)
в„– 1515996
----
Пепсі, мер Гайдельберга - це не державний службовець, це представник місцевого самоврядування Selbstvervaltung, Gemeinde. Він не під санкціями, міська влада Симферополя не під санкціями. У Євросоюзі як державна політика є регіоналізм та співраця між регіонами на горизонтальному не державному рівні.

ІМХО, Українська держава, наприклад МЗС мав би написати таку бомагу, мав би узгодити з МЗСами європейських країн документ, що Україна не проти зв"язків німецьких громадян і посадових осіб такого рівня з Кримом. Тільки поїздку в Крим обовязково узгоджувати з українськими властями і вїжджати цей клятий Крим тільки через Україну.
А хто порушить це правило має рахуватися з обовязковими консеквенціями наслідками (і треба опрацювати ці санкції).

PEPSI( Merkury) [Останнi 20 месаг]
№ 1515998 вiд 2016-03-04 15:21:39

Ironbelly( LMW28IF)
в„– 1515994
ще РѕРґРёРЅ нюанс поляє Сѓ тому, що Сѓ РІСЃС–С… верствах населення Німеччини С– Європи нажаль забагато таких, що вважають, що «РЈРєСЂР°С—РЅР° - це десь там, РЅР° СЃС…РѕРґС–, Сѓ Р РѕСЃС–С—».
І не заморочуються.
У тому числі політики і мери міст.

PEPSI( Merkury) [Останнi 20 месаг]
№ 1515997 вiд 2016-03-04 15:15:44

СЏ сподіваюсь РњР—РЎ країни С– наш РїРѕСЃРѕР» відреагує, С– цей мер отримає неприємні питанні С– РІС–РґРїРѕРІС–РґРЅРёР№ лист, ноту, етсеттера. Цього Р±СѓРґРµ достатньо, РјРё Р¶ РЅРµ РґРёРєСѓРЅРё СЏРєС–СЃСЊ…

PEPSI( Merkury) [Останнi 20 месаг]
№ 1515996 вiд 2016-03-04 15:09:07

Геть
в„– 1515989
не згоден абсолютно.

«СЃРёС‚уація Р· РїСЂРѕР№РѕР±РѕРј України та української державної інформаційної політики» - РЅРµ причина для мера німецького міста робити С…СѓР№РЅСЋ.
Він має і повинен відповідати за свої вчинки.
Він найманий менеджер міста і тому пішов він нахуй, якщо нездатен визнати помилку і передбачити наслідки своїх дій.
Він повинен і буде відповідати перед виборцями за кожен свій крок і дію. І він це знає.
Він географ за освітою, і не може не знати, кому належить Крим.

Кричати «РЅС–С…С‚ РјС–С‚ Руссланд шпрехен» - РЅРµ треба.
Кричати «РЅС–С…С‚ РјС–С‚ Руссланд ентвіклюнг фон РљСЂРёРј бешпрехен» - треба.

Ну і останнє, по суті справи. Я знайомий з цим мером. Навряд чи він мене памятає, діло було на балконі мерії Штутгарта, у далекому 1995-му році. Він справив непогане враження як людина і спеціаліст.
Скоріше за все його використали і підставили - посол Росії у Німеччині, та його партнер.

У мерію Гайдельбергу звернувся новопризначений посол Росії для обговорення питань співпраці з РФ та культурним обміном. Мер повинен прийняти посла. Стандартна ситуація, цікава і важлива тема.
РџС–Рґ час обговорення загальних питань співпраці РјС–Р¶ Р Р¤ та Німеччини, РїРѕСЃРѕР» «РІСЃРєРѕР»СЊР·СЊ» згадав, що «Р“айдельберг С– Сімферополь здається С” міста-побратими, С– непогано Р± РїСЂРѕ це згадати Сѓ плані культурного РѕР±РјС–РЅСѓ».
Мер СЃРєРѕСЂС–С€ Р·Р° РІСЃРµ тактовно промовчав, але ляпнув щось РЅР° кшалт «РќСѓ так, треба РІСЃС– Р·РІСЏР·РєРё розвивати С– поглиблювати» , С– РјРѕРІР° далі пішла РЅР° Р·РѕРІСЃС–Рј інші теми.
Р РѕСЃС–СЏ Р¶ Сѓ Р—РњР† зробила акцент саме РЅР° цьому питанні, СЏРєРµ РјРѕР¶Рµ сумарно зайняло 5 секунд зустрічі, або 0,00001 %. - «Р“ірманія паддєрживает СЂСѓСЃСЃРєС–Р№ РљР Р?Рњ С– Сімферополь!».

Мера ІМХО використали втемну, але це не причина не спитати з нього за його вчинок, і за кожне слово. Нехай на майбутнє буде більш розбірливим у звязках, і офіційно вибачиться. А то викорситали як гандон, і викинули, типово по-русскі.

Румпельштильцхен(...fon) [Останнi 20 месаг]
№ 1515995 вiд 2016-03-04 15:04:08

..всё как говорил Абромавичюс..- пшокин нах*й, яресько - премьер..))

Ironbelly( LMW28IF) [Останнi 20 месаг]
№ 1515994 вiд 2016-03-04 14:58:51

Геть № 1515989
РўСѓС‚ С” РѕРґРёРЅ нюанс, Р· котрим РґСѓР¶Рµ важко боротись. Р’С–РЅ називається - європейські ліваки. Р’ універах С—С… РґСѓР¶Рµ багато. Бо евросоціалізм С– єврокомунізм - то щось Р·РѕРІСЃС–Рј інше, РЅС–Р¶ большевізм С– СЃРѕРІРєРѕРІРёР№ інтернаціоналізм. Р’РѕРЅРё оперують РѕРґРЅРёРјРё С– тими Р¶ термінами, але вкладають СЂС–Р·РЅРёР№ Р·РјС–СЃС‚. Якщо РІ універі була РєСѓРїР° запрошених «РіРѕСЃС‚СЊРѕРІРёС… вчених» Р· Тавричного Університету Симферополя Р· РІС–РґРїРѕРІС–РґРЅРёРј РїСЂРѕСЂРѕСЃС–Р№СЃСЊРєРёРј станом РјС–Р·РєС–РІ, то РІСЃС– німці РЅР° РІСЃС–С… кафедрах (С– СѓСЃС– РїРѕРІ«СЏР·Р°РЅС– люди РІ мерії) будуть повторювати штампи СЂРѕСЃ пропаганди. Рђ ще дивуватись, що ти захищаєш фашистів С– націоналістів (котрі РІ більшості СЃРІРѕС—Р№ РІ Європі С” паріями). Liberte, Egalite, Fratemite - для європеців святе. Р’РѕРЅРё Р·Р° це Сѓ РІРѕРіРѕРЅСЊ С– РІ РІРѕРґСѓ. Рђ IN, що Р№РѕРіРѕ пише РђР·РѕРІ РЅР° СЃРІРѕС—Р№ емблемі - табу. РўРѕРјСѓ РѕРґРЅРѕРіРѕ москаля Р· докторською ступінню РІ уінвері Р· РєСЂРёРєРѕРј укрофашисти цілком вистачить, щоб мер міста поїхав Сѓ Сімферополь брататись Р· людьми, котрі прагнуть »СЃРІРѕР±РѕРґРё" чи - The people in both cities are still the same, although the Russians occupied the Krim. So the Mayor of Heidelberg uses the only way that I see too, to stay connected to these people (as AIESEC always does) and to continue the work of the past years. Це просто класика.

Це справа не пройбу української інформ політики, а наслідки дуже довгого капання московської лівацької риторики.

Румпельштильцхен(...фон) [Останнi 20 месаг]
№ 1515993 вiд 2016-03-04 14:56:58

..".. Яресько предварительно согласилась возглавить Кабмин - источники..

Пятница, 4 марта 2016, 14:29..".. УП

Румпельштильцхен(...fon) [Останнi 20 месаг]
№ 1515992 вiд 2016-03-04 14:46:40

..«.. меня РЅРµ волнует, каким образом РѕРЅРё Р±СѓРґСѓС‚ это обосновывать! РЇ слышала Рѕ довольно неплохих способностях Петра Алексеевича Порошенко РІ дипломатии. РЇ надеюсь, что его дипломатических способностей хватит РЅР° то, чтобы договориться РІ Р РѕСЃСЃРёРё СЃ РѕРґРЅРёРј идиотом, ведь РѕРЅ обещал моей матери, что СЏ еще РЅР° майские праздники 2015 РіРѕРґР° Р±СѓРґСѓ РґРѕРјР°.»..
..там же..

Румпельштильцхен(...фон) [Останнi 20 месаг]
№ 1515991 вiд 2016-03-04 14:45:13

.. Наниматели адвокатов Надежды Савченко: Путин хочет поменять Надю на Крым или что-то глобальное..
.. m.gordonua.com/publications/nanimateli-advokatov-nadezhdy-savchenko-putin-hochet-pomenyat-nadiu-na-krym-ili-chto-to-globalnoe-121454.html

Геть [Останнi 20 месаг]
№ 1515990 вiд 2016-03-04 14:41:50

з ленти новин: в Бразилії сьогодні пиздець в ступені тотальний. Екс-през Лула офіційно під підозрою в корупції на всіх можливих рівнях, голова Сенату теж, пердизентка разом з віце-презом наступні на вихід. Рабиня Ізаура тихо плаче в кутку, зашквар в новели просто жах. Бразильський НАБУ набрав куражу і за допомогою СБУ й закону виносять всіх з хати.

Геть [Останнi 20 месаг]
№ 1515989 вiд 2016-03-04 14:22:04

Гутен бабенд! Щодо Гайдельберґу та РљСЂРёРјСѓ. РЇ списався Р· РѕРґРЅРёРј РґСѓСѓСѓСѓР¶Рµ давнім знайомим, РІС–РЅ там Р¶РёРІРµ коло мерії:) С– трохи приймає участь РІ політичному житті міста. РњС–Р№ РІРёСЃРЅРѕРІРѕРє: СЏ Р± назвав ситуацію _РїСЂРѕР№РѕР±РѕРј України та української державної інформаційної політики_. Програємо боротьбу Р·Р° РјРѕР·РѕРє іноземців. Р’С–РЅ думаюча людина, доречі - РЅС–СЏРєРёС… «РџСѓС‚С–РЅ наш РґСЂСѓРі». Кричати РЅС–С…С‚ РјС–С‚ Руссланд шпрехен Р· раціональними німцями РЅРµ спрацює. РўСѓС‚ треба давати голос кримчанам, переселенцям - тим, хто забрався РІС–Рґ окупації, потерпів чи потерпає. Европейці шукають диалог С– контакт «Р·Р°СЂР°РґРё гуртування С– ліпшого майбутнього». Копіпастну англійською Р№РѕРіРѕ РІС–РґРїРѕРІС–РґСЊ РЅР° РјРѕС” питання щодо РљСЂРёРјСѓ/Симферополю. «Р”умайте. РќРѕ!».
**********

I am pleasantly surprised that you follow the news of Heidelberg. My (and I think in general too) understanding of a town twinning is on the cultural, educational and humanitarian side than on the economic side (similar to AIESEC). In AIESEC we also had to handle with dictatorial governments to seed our ideas amongst the people / youth. I remember an international AIESEC congress at Tunisia at 2010, where a lot of these corrupt politicians and their spies had to be invited and were amongst the guests and young delegates from 105 countries. 10 months later the young Tunisian people started the revolution with an impact on the whole arabic world….

One of the most important efforts of 25 years partnership with Simferopol is that a lot of close relationships have been built up in these years. See here: http://www.freundeskreis-heidelberg-simferopol.de
The people in both cities are still the same, although the Russians occupied the Krim. So the Mayor of Heidelberg uses the only way that I see too, to stay connected to these people (as AIESEC always does) and to continue the work of the past years.
I don´t know Alexander Bulay, but it seems as if he is the only official representative Mr. Würzner can talk to.
During the crisis the news we received of our friends in Simferopol were the only objective news. In parallel talked to some friends who are engaged in this partnership and I was shocked when I heard, that there were nearly no opponents against the Russians invadors, what I really did and do not understand at all. I do not know about the development that led to this mindset since the Perestroka and I am fully with you regarding the undemocratic methods of russia and Putin. Nevertheless it seems as if we have to face and to handle the will of the people in the Krim. I also read that some officials of the partnership started political careers at Putins Party.
The whole development is worrying me. Maybe you have an explanation for this „quiet revolution“? Do you have information to support the people of the partnership association in Heidelberg with for their future work?
Heidelberg has still some more «political critical» partnerships. One is Rehovot (Israel) since 1983 and Bautzen (Ost-Deutschland) since 1991, which is actually known to be the hotspot of a new "Nazi-Deutschland“.

РЈСЂСѓРє-хай( Kyiv) [Останнi 20 месаг]
№ 1515988 вiд 2016-03-04 14:07:26



fofonov [Останнi 20 месаг]
№ 1515987 вiд 2016-03-04 13:59:09

Рљ слову Рѕ «РґРѕС€Р°РіР°РІ СЃ портретом РґРѕ конца площади, бегом дворами возвращается РІ начало Рё заходит РЅР° второй РєСЂСѓРі».

РўСѓС‚ Йолка как-то постила ссылку РЅР° СЃРїРёСЃРѕРє членов какой-то Донецкой партии - СѓР¶Рµ РЅРµ РїРѕРјРЅСЋ, как это РіРѕРІРЅРѕ называется. Р’ общем, СЏ там нашел СЃРІРѕСЋ РґРІРѕСЋСЂРѕРґРЅСѓСЋ сестрицу Рё спрашиваю мать - Р° вступала РѕРЅР° РІ какую-то партию или нет. РќСѓ, мать разузнала: «Р”Р°, вступала - чтобы бороться Р·Р° права рабочих СЃ властями ДНР»

Valeriy [Останнi 20 месаг]
№ 1515986 вiд 2016-03-04 13:47:47

Даже в совке такого не было – выгнали тебя на демонстрацию первого мая, дали нести портрет черненки на палке, дошел до конца площади, вернул портрет парторгу, сплюнул, послал его тихо и незло нахуй – и пошел бухать. Два дня выходных в виде компенсации за моральное унижение.Современный кацап, дошагав с портретом до конца площади, бегом дворами возвращается в начало и заходит на второй круг.
------------------------------------
Р’РѕС‚ это РґРѕ слез … РїСЂРѕ второй РєСЂСѓРі.

Valeriy [Останнi 20 месаг]
№ 1515985 вiд 2016-03-04 13:44:35

Урук-хай( Kyiv)
в„– 1515980 РІiРґ 2016-03-04 12:40:35
Batyj
в„– 1515979
до слез )))))))
-------------------
Слез не было ,но улыбнуло, однозначно.
Очень и очень .

Недописувач (але РџРѕ [Останнi 20 месаг]
№ 1515984 вiд 2016-03-04 13:28:34

PEPSI (Merkury) [Останнi 20 месаг]
в„– 1515983 РІiРґ 2016-03-04 13:01:05

Вони б краще рік тому поставили нормальний передавач, а не чекали б на якийсь надпотужний хз скільки часу.

PEPSI( Merkury) [Останнi 20 месаг]
№ 1515983 вiд 2016-03-04 13:01:05

Жебрівський обіцяє телепередавач, СЏРєРёР№ «РґРѕР±РёРІР°С‚РёРјРµ» аж РґРѕ Уралу.
П'ятниця, 4 березня 2016, 12:49
-----------------------------------------
а до Зеленого Клину добити слабО? :_)

Vetnam [Останнi 20 месаг]
№ 1515982 вiд 2016-03-04 13:00:37

2 Batyj
Что там Южноукраинской вчера?

Jen [Останнi 20 месаг]
№ 1515981 вiд 2016-03-04 12:44:07

Batyj
в„– 1515979

Шедевр :)))

РЈСЂСѓРє-хай( Kyiv) [Останнi 20 месаг]
№ 1515980 вiд 2016-03-04 12:40:35

Batyj
в„– 1515979
до слез )))))))


Сторiнки :
[ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ]
Archives

🔍 Пошук
Copyright (C)2001 by Star
Idea by Ukrainian Ranger

При использованиии материалов сайта ссылка на ОБСИЛФ(www.obsilf.kiev.ua) обязательна.