🔍 Пошук
⚙ Опції
Відображення
Фільтрування
Сторінки
Нові повідомлення
OBSILF

Тут є кацапською мовою старе посилання для реєстрації аббатів. Наче працює: http://www.obsilf.kiev.ua/register/
Хто такий :
Моє мило (E-mail) :
Чарiвне слово :
Звiдкiля :
Маю пагу (URL) :
Хочу сказати :
Головна | Нові повідомлення
Загалом месаг : 1746434 на 10957 сторiнках. Поточна сторiнка : 6047.
kolip [Останнi 20 месаг]
№ 1504410 вiд 2015-11-16 23:38:27

OG( РњРѕСЃРєРІР°, http://UkrainianSoccer.com)
в„– 1504408
Значить це, що ми в другому кошику?

Perfect Stranger(http://wwww.ukrainiansoccer.net) [Останнi 20 месаг]
№ 1504409 вiд 2015-11-16 23:37:32

Бухтій( Київ - чемпіон!)
в„– 1504402

дeржaвнa кoмпaнiя зaвжди мaє кoнфлiкт iнтeрeсiв i пeрeвaжнo спoвзaє в рoзбaзaрювaння кaпiтaлу.

OG( РњРѕСЃРєРІР°, http://UkrainianSoccer.com) [Останнi 20 месаг]
№ 1504408 вiд 2015-11-16 23:37:13

Тепер справа за збірною України!

Salomon [Останнi 20 месаг]
№ 1504407 вiд 2015-11-16 23:36:55

kolip
в„– 1504404

Доиграли, 2-0?

Perfect Stranger(http://wwww.ukrainiansoccer.net) [Останнi 20 месаг]
№ 1504406 вiд 2015-11-16 23:35:21

Dimar
в„– 1504397

ти РїeСЂeР±iльшуєш трoС…Рё РїСЂo «С‚РёСЃРє РЅР° Р РѕСЃС–СЋ скоординований, чіткий, без винятків» — РќiРјeччинa i ФрaРЅС†iСЏ сплять i Р±aС‡aть СЏРє Рїoручкaтися Р·РЅoРІСѓ.

yagshamash( оттуда (РЎ)) [Останнi 20 месаг]
№ 1504405 вiд 2015-11-16 23:15:09

Папарацці, тебе щось забагато стало. Давай, не пизди, бо займемося кожною твоєю месаґою. Заїбешся тоді.

kolip [Останнi 20 месаг]
№ 1504404 вiд 2015-11-16 23:15:06

Ірландія забила другий гол боснійцям - 2:0. Залишилось 18 хвилин.

Someone [Останнi 20 месаг]
№ 1504403 вiд 2015-11-16 23:12:24

2 Salomon
в„– 1504367

U2 - Song For Someone

Песня для меня? Спасибо :)

Бухтій( РљРёС—РІ - чемпіон!) [Останнi 20 месаг]
№ 1504402 вiд 2015-11-16 23:04:47

2 Dimar
в„– 1504391
Можеш мені довести, що 2х2 - 4?
А якщо пальці позагинати? А якщо у двері їх затиснути? ;)
А у приватній структурі більшість не на дядю працює, на тьотю?
Ти перелічив купу чинників, які заважатимуть, але вони не є обов'язковими для держпідприємства, вони є існуючими у наших умовах, внесеними ще з совка і закріпленими червоними директорами.
Дай можливість керівництву держпідприємства працювати на тих самих умовах, що і у приватника, а приватникам перекрий можливості для оптимізацій і різниці практично не буде. У більшості випадків топи у приватників навіть мінорітаріями не завжди стають. Або продають свою частку після зміни контори.

Геть [Останнi 20 месаг]
№ 1504401 вiд 2015-11-16 22:55:26

знаю, що тема футболу наразі нецікава:)
Найкращі голи, яких ніколи не було:

https://uk.sports.yahoo.com/news/9-greatest-goals-never-happened-165938827.html

Геть [Останнi 20 месаг]
№ 1504400 вiд 2015-11-16 22:54:01

РҐС–Рґ конем «РїРµСЂРµРїСЂСЏС‚али чуже сало» чи просто «СЃРїС–зділі»? Двигуни наші, решту китайці РІР¶Рµ скопіювали С–, можливо роблять ліпше РІС–Рґ СЂРѕСЃ РѕР±РѕСЂРѕРЅРєРё.

**********
Штурмовики Hongdu L-15 разработаны совместно с российским Опытно-конструкторским бюро имени Яковлева и оснащаются двигателями украинского производства. Сообщается, что сверхзвуковой самолет L-15 представляет собой лицензионную копию новейшего российского учебно-боевого Як-130.

http://zn.ua/UKRAINE/smi-ukraina-planiruet-zakupit-v-kitae-legkie-shturmoviki-dlya-nuzhd-vsu-195673_.html

Dimar [Останнi 20 месаг]
№ 1504399 вiд 2015-11-16 22:42:43

olma( РљРёС—РІ)
в„– 1504392

))
Я не дарма декілька разів згадував антимонопольне законодавство. Це - ключ.

Feodorit
№ 1504390 - це і тобі відповідь теж.
Рђ щодо Махмудова. Так, Р· вірогідністю, максимально наближеною РґРѕ 100 відсотків, РІ нинішніх умовах Р±СѓРґСЊ-СЏРєР° бізнесова структура Р· СЂРѕСЃС–С— РІ більш-менш значних сферах бізнесу РґРµ-факто РЅРµ С” приватною. Там РІСЃРµ «Р¶РѕСЃС‚РєРѕ». Рђ РґРѕ нас - тим паче.

Р РџРЁ [Останнi 20 месаг]
№ 1504398 вiд 2015-11-16 22:42:06

А шо не так с приватизацией Лугансктепловоза?
-----------------------------------
Товарна структура зовнішньої торгівлі Р·Р° січень-серпень 2015 СЂРѕРєСѓ…
XVII. Засоби наземного транспорту, літальні апарати,плавучі засоби
86 залізничні локомотиви - 132131,9 тис.дол.США 19,5% до січня-серпня 2014 р.
…РҐРµ-С…Рµ)

Dimar [Останнi 20 месаг]
№ 1504397 вiд 2015-11-16 22:29:49

Укрспирт це olma
в„– 1504385

За кільканадцять місяців цієї війни не бачив, щоб Україна якось сама без допомоги наших партнерів ефективно тиснула на Росію, та на її політику в ЛуганДоні. Домовленості Мінська-2 порушувалися ще весною і на початку літа. Солдати гинули і гинуть. і нічого не змінилося.

Будь ласка, перечитай себе. Декілька разів. Не поспішай. Може все ж таки ти перегнув трохи із «зрадійними» емоціями?

Ось – Україна
(1) сама,
(2) без допомоги наших партнерів,
(3) ефективно
тиснула на Росію.

Я й зараз не певен, що ми взагалі маємо можливості тиснути на Росію з пунктами 1, 2, 3. А кільканадцять місяців тому – то й годі говорити.
Але якщо відкрити очі, скинути рожеві окуляри, то маємо визнати – на міжнародному рівні тиск на Росію скоординований, чіткий, без винятків. І я б не применшував в цьому процесі роль нашої дипломатії. Я так гадаю, не всі були в захваті від такого жорсткого протистояння з рашкою. А те, що і в Європі у хуйла є досить важелів впливу – це не секрет.

Друге. Можливо я тебе здивую, але подібні домовленості вже під час підписання кожна сторона підписує з прицілом, як вона їх буде порушувати (і ми не виключення – просто ще не прийшов час, а нам поки що (!) треба бути няшечками). І жодний подібний конфлікт не закінчувався першою бумаженцією. Згадайте ти х же хорватів. Скільки там було домовленостей? З десяток мабуть. Але ж домоглись свого.
Правильно хтось з західних послів сказав – українці дуже нетерплячі і дуже поспішають.
Від себе додам – такі процеси швидко не йдуть, як би нам не хотілось.

Пасаж «Солдати гинули і гинуть. і нічого не змінилося» залишаю без коментарів. Якщо охолонеш та подумаєш трохи, сам все зрозумієш.

Dimar [Останнi 20 месаг]
№ 1504396 вiд 2015-11-16 22:13:34

Бухтій, ще додам.
Той, хто займається отриманням прибутків, бажає їх (або частину) зберегти.
Але держава РЅРµ РїРѕРІРёРЅРЅР° С—С… складати «РІ тумбочку». Р’РѕРЅР° С—С… тратить повністю (Р° той більше) РЅР° непрубткові сфери, РЅР° соціальний захист тощо. РўРѕРјСѓ функція держави отримувати прибутки - це нонсенс.

Невропатолог [Останнi 20 месаг]
№ 1504395 вiд 2015-11-16 22:11:14

Бойко. Нагло, цинично Рё самоуверенно. Р? РІ чём-то РѕРЅ прав- РЅРµ РіРѕРЅСЏСЋС‚ РёС… СѓСЂРѕРґРѕРІ.

http://kg-ua.com/index.php/novosti/kremenchug-i-regiony/item/6608-bojko-v-strane-idet-usilennaya-imitatsiya-borby-s-korruptsiej-i-oligarkhami.html

Dimar [Останнi 20 месаг]
№ 1504394 вiд 2015-11-16 22:09:31

Бухтій( Київ - чемпіон!)
в„– 1504384

Держава не займається отриманням прибутків!
Цим займається бізнес.
Держава вилучає частину отриманих бізнесом прибутків у вигляді податків і розподіляє на ті сфери, де прибутків бути не може та на ті категорії громадян, які не можуть себе прогодувати. ВСЕ!
Від ефективності цього розподілу країни розподіляються на розвинуті, не зовсім, і дикунські :)

IGVAR [Останнi 20 месаг]
№ 1504393 вiд 2015-11-16 22:08:46

Всех причастных и тех кто в теме:
С праздником связи, телевиденья и радио!
Минстець - «РЅРµС…ороший чел» РІРѕ множественном числе…
Р—Р«. РўРѕ Невропатолог в„– 1504386 дык, отож …
ЗЫ.ЗЫ. Ну и шоб два раза, то ур&вичный, вы в курсе ..ё

olma( РљРёС—РІ) [Останнi 20 месаг]
№ 1504392 вiд 2015-11-16 22:07:55

Dimar
в„– 1504383
----
Ти читав коли-небудь німецького мислителя, іменем якого названа шоколадна фарбрика (Віллі Вонка) в Києві ))?
В його теоріях багато цікавого і слушного, деякі моменти актуальні і в наш час. Якщо дуже грубо і вульгарно: то крупний приватний капітал впливатиме на державу так сильно як це можливо. Тому він намагається і буде намагатися чимдуж не довзволити шкідливої для себе регуляції через контроль політичного життя, через контроль медійної сфери, через своїх агентів в центрах прийняття політичних рішень.

Це як ремарка до твоїх, явно неокласичних економічних поглядів

Dimar [Останнi 20 месаг]
№ 1504391 вiд 2015-11-16 22:05:50

Бухтій

Можеш мені довести, що 2х2 - 4?
Не так просто буде довести таку аксіому. А якщо я буду наполягати?
Невже РЅРµ зрозуміло, РјРѕР¶Рµ навіть РЅР° власному прикладі, СЏРєР° віддача РїСЂРё роботі РЅР° себе або РЅР° «РґСЏРґСЋ»?
Що РїСЂРё наявності управлінського персоналу РІ державному підприємстві також С” профільне міністерство, куратори та інші спостерігачі, СЏРєС– РґРѕ того Р¶ мають РЅРёР·СЊРєСѓ кваліфікацію, але багато побажань. Що ніхто РЅР° держпідприємстві РЅРµ дозволить офіційно встановити РіС–РґРЅСѓ зарплату. Р† РЅРµ тільки керівництву. Що ніхто РЅРµ завадить створити декілька «Р»С–РїРѕРІРёС…» посад, щоб добирати зарплату. Що ніхто РЅРµ думає РїСЂРѕ ефективність, маркетинг, прибутковість. Зате кожен боїться, щоб потім ніхто РЅС–РєРѕРіРѕ РЅРµ звинуватив, чи РїС–Рґ статтю РЅРµ РїРѕРІС–РІ.

Будь-СЏРєРµ державне підприємство перетворюється Сѓ важкий бюрократичний апарат Р· загальною філософією «Р°Р±Рё чого РЅРµ вийшло». РџСЂРѕ розвиток РјРѕРІР° РЅРµ Р№РґРµ.

ЗІ. Уявляю себе державний Apple з чиновниками, кураторами і міністерством над ним - для контролю :)

Feodorit [Останнi 20 месаг]
№ 1504390 вiд 2015-11-16 22:03:39

Dimar в„– 1504388
Луганськтепловоз продали не приватному власнику.

Тобто Ахмєтов це приватний власник, а Махмудов не приватний? Невже Махмудов державний?
Трансмашхолдінг, що придбав Луганськтепловоз, солідніший за всі наші промислові групи. Там і французи з німцями є власниками акцій.

Невропатолог [Останнi 20 месаг]
№ 1504389 вiд 2015-11-16 21:56:33

Dimar
в„– 1504378 РІiРґ 2015-11-16 21:39:44

А ты сам криворукий или в гугле забанен?
Чё орёшь? На тебе ссылку. Такая устроит?

http://www.theguardian.com/australia-news/2015/nov/16/australia-excluded-from-syria-peace-talks-after-russian-objection

Dimar [Останнi 20 месаг]
№ 1504388 вiд 2015-11-16 21:56:12

Feodorit

Луганськтепловоз продали не приватному власнику. Це приватизацією неможна назвати. Його віддали конкуренту, який мав його знищити. І це питання не до самої ідеї приватизації - це питання до виконавців, що скоїли злочин.

Dimar [Останнi 20 месаг]
№ 1504387 вiд 2015-11-16 21:53:16

Feodorit

Укрспирт :) Це швидко, не роздумуючи :)

Невропатолог [Останнi 20 месаг]
№ 1504386 вiд 2015-11-16 21:51:58

Рауль Чилачава
Вчера, в 16:41 ·
РЇ Вам скажу, что половина судей, РїСЂРѕРєСѓСЂРѕСЂРѕРІ, налоговиков, РјСѓСЃРѕСЂРѕРІ Рё политиков Украины готовы спасать Францию РЅРµ щадя живота своего. Это Вам РЅРµ Пески Рё Славянск! Это Париж, Канны, Ницца! Там РёС… РґРѕРјР°, дети, спорткары, любовницы…

olma [Останнi 20 месаг]
№ 1504385 вiд 2015-11-16 21:51:32

2 Dimar
в„– 1504377

olma (РљРёС—РІ)
в„– 1504366 РІiРґ 2015-11-16 20:35:47
Саме обідно, що наша РНБіО і героїчний Генштаб не мають сценаріїв, (не мінських) сценаріїв, якщо перемиріє порушить сепарська сторона і взагалі.

Звідки такі сміливі припущення?


За кільканадцять місяців цієї війни не бачив, щоб Україна якось сама без допомоги наших партнерів ефективно тиснула на Росію, та на її політику в ЛуганДоні. Домовленості Мінська-2 порушувалися ще весною і на початку літа. Солдати гинули і гинуть. і нічого не змінилося. В ЛНР-ДНР все гаразд, живуть непогано там, принаймні за всіма параметрами ЛуганДон має хорошу таку стабільну придністровізацію. Хоча наші медіа інколи пишуть - як там херово жити, майже нестерпно.

Тепер месьє Олланд аут, фрау Меркель мовчить. Кажуть, Обамич нагадав Х-йлові про Україну в Анталії.

2 Dimar
в„– 1504377

olma (РљРёС—РІ)
в„– 1504366 РІiРґ 2015-11-16 20:35:47
Саме обідно, що наша РНБіО і героїчний Генштаб не мають сценаріїв, (не мінських) сценаріїв, якщо перемиріє порушить сепарська сторона і взагалі.

Звідки такі сміливі припущення? Тому ще такі сценарії не опублікували в Голосі України чи Українській правді?
Ну давайте все ж вести дискусію на прийнятному рівні!


Бухтій( РљРёС—РІ - чемпіон!) [Останнi 20 месаг]
№ 1504384 вiд 2015-11-16 21:49:15

2 Dimar
в„– 1504375
держава не має брати на себе невластиві функції – як то керувати бізнесом або отримувати прибутки.
Так вона цим (отриманням прибутків) займається з моменту виникнення найпершої протодержави. З чого і живе. Бо зі збитків довго не проіснуєш.
Що до займатися бізнесом, для цього існують керівники бізнесу. Наймані. На різних умовах. Той таки Рошен створив і керує їм далеко не наш теперішній Президент.
Створіть рівні умови.

Dimar [Останнi 20 месаг]
№ 1504383 вiд 2015-11-16 21:47:33

olma( РљРёС—РІ)
в„– 1504373
Нам шашечки чи їхати? Нам треба створити умови для бізнесу, чи змусити їх віддати бізнес? Ми ж не можемо створити для одних умови, що вони «за так» віддають бізнес, а інші тим часом інвестують в його розвиток? Тим більше, що нинішні вже мають свій бізнес, нічого вкладати не треба, їх не так просто змусити «віддати». Вони декілька років можуть перечекати до можливої перемоги «своїх» (а з таким підходом вона неминуча). А нові інвестори точно сюди не прийдуть з таким підходом.

При встановленні зрозумілих правил гри з жорстким контролем ті ж самі олігархи швидко сприймуть нові правила, не переживай. Вони бізнесюки, добре розуміють.

Batyj [Останнi 20 месаг]
№ 1504382 вiд 2015-11-16 21:43:58

акции татарина на бирже упали на 9,3%. Чо-то знают?

Бухтій( РљРёС—РІ - чемпіон!) [Останнi 20 месаг]
№ 1504381 вiд 2015-11-16 21:43:52

2 Dimar
в„– 1504375
навіть за самих правильних законах державне підприємство буде менш ефективним ніж приватне
Це питання віри чи можна довести?

Feodorit [Останнi 20 месаг]
№ 1504380 вiд 2015-11-16 21:42:07

Dimar в„– 1504375
державне підприємство буде менш ефективним ніж приватне

Особливо це помітне по таким приватизованим підприємствам як Луганськ тепловоз чи Запорізький алюмінієвий комбінат.

Ти помиляєшся. Там до-дідька не стратегічного, але привабливого.

Наприклад?

OG( РњРѕСЃРєРІР°, http://UkrainianSoccer.com) [Останнi 20 месаг]
№ 1504379 вiд 2015-11-16 21:42:00

Вболіваймо за Ірландію разом. Може знадобиться :)

Dimar [Останнi 20 месаг]
№ 1504378 вiд 2015-11-16 21:39:44

Невропатолог
в„– 1504368

Блядь. Австралию. Р?сключили. Потому что Рашка против. Р’СЃРµ тут Р¶Рµ побежали исполнять. Рђ РЎРЁРђ РЅРµ исключили? Мало ли. Рашка Р¶ против.
Ссылку можно (желательно не на говносми.ру)?

Ну научитесь хоть капельку критично воспринимать любую информацию - а то превращаетесь в таких же ватников, только с другой стороны - подкладочной ))

Dimar [Останнi 20 месаг]
№ 1504377 вiд 2015-11-16 21:35:13

olma( РљРёС—РІ)
в„– 1504366 РІiРґ 2015-11-16 20:35:47
Саме обідно, що наша РНБіО і героїчний Генштаб не мають сценаріїв, (не мінських) сценаріїв, якщо перемиріє порушить сепарська сторона і взагалі.

Звідки такі сміливі припущення? Тому ще такі сценарії не опублікували в Голосі України чи Українській правді?
Ну давайте все ж вести дискусію на прийнятному рівні!

Batyj [Останнi 20 месаг]
№ 1504376 вiд 2015-11-16 21:31:16

«РЅР°СЃ РЅРµ слышат» - какая-то фирменная болезнь донецкой РѕР±Р».

Валерий Кривенцов: РІ Киеве «Р?льичевец» РЅРµ слышат

Dimar [Останнi 20 месаг]
№ 1504375 вiд 2015-11-16 21:27:37

olma( РљРёС—РІ)
в„– 1504354 РІiРґ 2015-11-16 19:17:12

Моя думка: Якби регулятор створив залізно незмінні правила гри. та розділив би щоб той чи інший власник не володів всім разом: і генерацією і мережами і лічильниками в моїй хаті, може тоді був би порядок незалежно від типу власності.

А ось за існуючих правил гри приватники крадуть гроші з податків, недоінвестовують - виводять за кордон. Монопольно сидять на шиї у споживачів. Державники зазвичай тирять гроші через откати, фірми-прокладки і таке інше.


Точно! Але з маленьким зауваженням: тип власності має значення, бо навіть за самих правильних законах державне підприємство буде менш ефективним ніж приватне.
Тому держава має сконцентруватися на створенні правил гри (і антимонопольне законодавство – ключове питання), їх дотриманням, виконуванням функцій арбітра – а бізнес сам все «розрулить» найефективнішим способом.
І держава не має брати на себе невластиві функції – як то керувати бізнесом або отримувати прибутки.

Salomon [Останнi 20 месаг]
№ 1504374 вiд 2015-11-16 21:26:11

Думала, что увижу ромашки только летом. А сегодня на улице встретила старушку с ромашками. Зима, 0 градусов. Где она их нарвала - не сказала, но поделилась. Теперь придется их написать :)
Цветы живут, пока их пишешь. Как только работа готова - вянут почему-то.
Только одна роза однажды простояла больше месяца сама собой, я ее даже не рисовала.

olma( РљРёС—РІ) [Останнi 20 месаг]
№ 1504373 вiд 2015-11-16 21:25:58

Dimar
в„– 1504371
-----
Зрозуміло. Націоналізація дуже екстремальний випадок, і тут нічого не вийде толком.

Але якщо уявити, що регулятор випише драконівські регуляції щодо величезних обовязкових інвестицій з боку власника в мережі і енергоефективність, запровадить демонополізацію, по тарифах прищучить і при цьому закриє назавжди таке поняття як офшор, то може ці всі власники-олігархи кинуть ці активи самі? Скажуть - та ну його нах з такою рентабельністю і прибутками.

Dimar [Останнi 20 месаг]
№ 1504372 вiд 2015-11-16 21:17:56

Feodorit
в„– 1504353
Нестратегічне все вже приватизували
Ти помиляєшся. Там до-дідька не стратегічного, але привабливого. І не досить привабливого, але яке можна зробити таким (якщо з розумом) – теж.

А і ще. Я не дарма в попередніх бесагах згадував антимонопольне законодавства. Це головний чинник, який треба брати до уваги під час приватизації.

Dimar [Останнi 20 месаг]
№ 1504371 вiд 2015-11-16 21:12:37

olma( РљРёС—РІ)
в„– 1504352 РІiРґ 2015-11-16 19:07:14

А як ти ставишся до націоналізації?

Негативно. Дуже. Хоч з першого погляду це є справедливим, але треба дивитись вперед. Аргументую.
1. Будь-яка масова (!!!) ре-приватизація чи націоналізація – це величезний удар по інвестпривабливості країни. А вона й так в нас на рівні плінтусу.
2. Якщо розкуркулювати Ахметова (РґРѕ речі – РІСЃС– підприємства, чи тільки «великі»?; С– що підпадає РїС–Рґ категорію «великих») – то треба С– Фірташа, С– Пінчука, С– Коломойського, С– РЎСѓСЂРєС–СЃС–РІ Р· Григоришиним, С– … Так РјРё дійдемо, що РІСЃСЋ приватизацію Р· 1991 СЂРѕРєСѓ треба відмінити, РІСЃРµ націоналізувати С– почати спочатку процес первинного накопичення капіталу – Р° РІРѕРЅРѕ нам потрібно? Інакше це Р±СѓРґРµ РІРёР±С–СЂРєРѕРІР° націоналізація Р· РІС–РґРїРѕРІС–РґРЅРёРјРё наслідками.
3. Знову ж таки тут буде великий корупційний елемент. Досить.

Що треба? Рецепти в світовій історії давно є. Підвести риску. Зробити економічну амністію. Вибудувати ефективну систему контролю. Змусити всіх чесно платити податки.
Іншого шляху немає. Не ми перші, не ми останні (сподіваюсь :) )

Так, все це з суспільної точки зору несправедливо, але дієво, ефективно й правильно.

Р—Р†. Певен, що Коломойському пропонували щось РЅР° кшталт такого пакету – РјРё забуваємо, що було раніше, ти гасиш існуючи Р±РѕСЂРіРё Укрнафти (податок Р·Р° користування надрами, дивіденди – там загалом десь РЅР° 13 мільярдів гривень), можливо закриваєш інші «старі» питання, С– Р· сьогоднішнього РґРЅСЏ працюєш РїСЂРѕР·РѕСЂРѕ. Отримуєш владу РІ регіоні, політичну лояльність С– С‚.С–. Але РЅРµ схотів - натура … така натура. РќР° жаль. Р† РґРѕР±СЂРµ, якщо РІСЃСЊРѕРіРѕ лиш «натура», Р° РЅРµ спочатку прорахована комбінація (РїСЂРѕ Р№РѕРіРѕ відверто медійну РїС–РєС–СЂРѕРІРєСѓ Р· путіним-шизофреніком промовчу – недобре тхне).


Сторiнки :
[ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ]
Archives

🔍 Пошук
Copyright (C)2001 by Star
Idea by Ukrainian Ranger

При использованиии материалов сайта ссылка на ОБСИЛФ(www.obsilf.kiev.ua) обязательна.