🔍 Пошук
⚙ Опції
Відображення
Фільтрування
Сторінки
Нові повідомлення
OBSILF

Тут є кацапською мовою старе посилання для реєстрації аббатів. Наче працює: http://www.obsilf.kiev.ua/register/
Хто такий :
Моє мило (E-mail) :
Чарiвне слово :
Звiдкiля :
Маю пагу (URL) :
Хочу сказати :
Головна | Нові повідомлення
Загалом месаг : 1746434 на 10957 сторiнках. Поточна сторiнка : 9053.
укрорусак( Р· гаджету) [Останнi 20 месаг]
№ 1378249 вiд 2013-11-21 14:57:33

в„– 1378244

Доповню мал-мала…
Є прислів'я хороше, що не за те батько сина бив що той грав, а за те що відігравався. Ну повинно життя учити, навіщо по граблях бігати?
Продовжує Фарiон брехати. Вступила, мовляв, в КПРС з метою наукового кар'єрного зростання. Це в 1988 році, у Львові, наукове зростання лінгвіста визначалося партійністю? Охоче вірю, так.
Сахаров, наприклад, ніколи не перебував в партії і нічого, зумів стати дуже секретним фізиком.
Прислів'СЏРј начал - прислів'СЏРј закінчу. 3,14здіїть СЏРє дихає… Р?ли це приказка? РќСѓ, неважливо, головне - влучно.

Ukrainian Ranger [Останнi 20 месаг]
№ 1378248 вiд 2013-11-21 14:51:07

Zelen
в„– 1378247

Браво.

Я те ж саме кажу - подивіться на конкретні дії партії.

А тепер порівняйте з рештою опозиції.

Чи знову нас закликатимуть до противсіхуїзма?

Zelen [Останнi 20 месаг]
№ 1378247 вiд 2013-11-21 14:48:22

РїРѕ «РїСЂРѕР±Р»РµРјРµ Фарион» РјРѕРіСѓ сказать только РѕРґРЅРѕ: лично СЏ депутатов парламента оцениваю исключительно РїРѕ РёС… голосованию.

кто там из них в какой партии, кто бьет жену, кто ебет соседскую козу, мне абсолютно насрать. в этом плане они нихуя не отличаются от остальных людей, которые живут в Украине.

самое главное кто и за что голосовал, ибо у депутата самое ценное что есть - право голоса в парламенте.

вот голосования гражданки Фарион:
http://www.whoiswho.in.ua/devotes.php?DeputatId=1080

что мы видим?

голосовала (из такого, что на слуху):
* против векселей
* за денонсацию черноморского флота
* за скасування пільг та привілеїв
* за противокоррупционную проверку всех чиновников (Сєрьожа Терьохін из Батькивщины, кстати, воздержался. как и товарищ Едуард Гурвіц из Удара, на которого тут дрочит Хрєнофф)
* за нац. антикоррупционное бюро
* за недоверие Кабмину (товарищи из Удара Кличко, Гурвиц и Пинзеннык воздержались)
* за выборы киевского мэра (ти тока пасматрі, таваріщ Гурвіц апять утримався, ну шо ж такоє)
* за звільнення політичних в'язнів (шо примечательно, целая толпа из Батькивщины утрималася, в том числе правдоруб Гриценко, жена Луценко, Турчинов, страдающий от полит преследований Джемилев, рвущая на груди тельняшку за Юлю Кужель и т.д. :))
* против увеличения расходов
* за упорядочивание проверок
* ну и так далее

в связи с этим - не вижу проблемы. даже в том, шо она спиздела про партбилет КПСС. ну макнули ее в гавно, и шо дальше? мне похую насчет КПСС. этой партии и этой страны уже давно нихуя нет. пусть она хоть повторно туда вступит. мне главное чтобы она голосовала так как мне надо. а на каком она языке при этом говорит, шо одевает, улыбается ли людям на улице - мне насрать. пусть она бухает напропалую, дерется с соседями, стоит на голове - главное чтобы голосовала так как надо.

Р° то тут СЃРїРѕСЂ РЅР° Обсилфе РІ стиле детского сада. «РѕРЅР° РјРЅРµ РЅРµ нравится, значит РѕРЅР° враг». ладно еще папарацци, РѕРЅРѕ ебнутое, кто ему запретит. РЅРѕ остальные-то, остальные-то шо?

тщательнее надо, товарищи, тщательнее)

Dan [Останнi 20 месаг]
№ 1378246 вiд 2013-11-21 14:48:10

РЇ Р· 2011 СЂРѕРєСѓ дізнався РїСЂРѕ Фаріон РІ компартії. Більше того, дізнався РїСЂРѕ С–С— істерики котрі РІРѕРЅР° влаштовувала РЅР° роботі захищаючи партію. Р’С–Рґ СЃРІС–РґРєС–РІ того неподобства. РќСѓ РІРё можете СЃРѕР±С– уявити. Р’РѕРЅР° РЅС–С† РЅРµ змінилася. Але мене цей факт абсолютно РЅРµ напряг. РќСѓ вступила, РЅСѓ істерична тупа баба. РќР° фоні РїРѕС…РѕРґСѓ РІ дитсадок, дитячий лепіт, СЏРє РЅР° мене. Навіть С–С— відбрехеньки РЅРµ здивували, РЅРµ напрягли. Р§РѕРіРѕ РІС–Рґ такої очікувати. РћР±СѓСЂСЋС” інше. РўРµ що патріоти України глуздом їдуть, себе принижують, принципи СЃРІРѕС— самі Р¶ топчуть услід Р·Р° РґСѓСЂРѕСЋ. РќРµ РїСЂРѕ РЎРІРѕР±РѕРґСѓ була РјРѕРІР° (РґРѕ пиздуватої відмазки СЂС–РІРЅСЏ аналітеків Р· Рћ РІС–Рґ РўСЏРіРЅРёР±РѕРєР°), Р° РїСЂРѕ РѕРґРЅСѓ істеричку паплюжичу своєю персоною національну ідею. Тепер РІР¶Рµ РЅС–. Тепер, після тупої заяви лідера, РІР¶Рµ РјРѕРІР° РїСЂРѕ РІСЃСЋ партію. Якщо ці «РїР°С‚ріоти» РЅРµ СЃРІС–РґРѕРјС– шкідники, то тупі рагулі однозначно. РўСѓРїС– рагулі котрих злочинна влада користує СЏРє хоче. РЁРєРѕРґР° що РІ це лайно замішали стількох щирих людей, справді вболіваючих Р·Р° долю країни. Але ці люди теж РІРёРЅРЅС–. Р’РёРЅРЅС– своєю сліпотою, безпринциповістю. РњРѕР¶РЅР° промовчати РЅР° ці скандали, РјРѕР¶РЅР° потайки проголосувати С– РЅР° наступних Р·Р° РЎРІРѕР±РѕРґСѓ. РўР° що там, РјРѕР¶РЅР° навіть С– агітувати надалі Р·Р° РЎРІРѕР±РѕРґСѓ аргументуючи моментом, історичною доцільністю та політичним цукцвангом. Але казати РЅР° РіС–РІРЅРѕ РјРѕСЂРѕР·РёРІРѕ це значить РЅРµ поважати себе, та Р№ СЃРїС–РІСЂРѕР·РјРѕРІРЅРёРєС–РІ. Люди схаменіться! Фаріонша РЅРµ кайданами РґРѕ вас прикута. Кидайте С–С— та спливайте РЅР° поверхню ковтнути Р·РґРѕСЂРѕРІРѕРіРѕ глузду.

ВалиК( Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1378245 вiд 2013-11-21 14:47:53

Стовідсотково підтримую: PRACTIK
в„– 1378240 РІiРґ 2013-11-21 14:05:49

укрорусак( Р· гаджету) [Останнi 20 месаг]
№ 1378244 вiд 2013-11-21 14:33:25

2 PRACTIK
в„– 1378240

РЈСЃС– РєРѕР·РёСЂС– Р· СЂСѓРє тих, що, РЅiбито, копають РїС–Рґ радянське минуле ФарiРѕРЅ вибивалися РґРІРѕРјР° буквами - «Рґ» С– «Р°». РђР±Рѕ трьома - «С‚», «Р°» i «Рє». Що, власне, СЃСЊРѕРіРѕРґРЅС– С– сталося. Р† варте було цілий СЂС–Рє чогось вивертатися, темнiти, брехати, розкидатися зневагою, врешті-решт - принижувати себе, щоб РІСЃРµ РѕРґРЅРµ визнати очевидне.
Ні у її сьогоднішньому в'ю на сайті Свободи, ні в заяві лідера ВО я не побачив для чого був увесь цей майже річний спектакль. Якщо ти зрозумів, то поясни мені, будь ласка.

Dan [Останнi 20 месаг]
№ 1378243 вiд 2013-11-21 14:26:45

Люди в хлам готові розбитись, аби тільки не визнати що вони зїли лайно. Будуть причмокувати та приговорювати, - Яке смачне морозиво! А всіх хто на це кривиться, звинуватять в проісках госдєпа, та й взагалі в тому що смачне морозиво в їхньому роті смакує гівном.

dimon [Останнi 20 месаг]
№ 1378242 вiд 2013-11-21 14:25:16

Р±РіРіРі то исть вчера «РѕСЂР»С‹С†СЏ», Р° сегодня - карьеристочка… РЅРѕ оправдания всегда готовы. пиздеть только РЅРµ надо было что РЅРµ была, РЅРµ участвовала.

Batyj [Останнi 20 месаг]
№ 1378241 вiд 2013-11-21 14:10:38

Папарацик,
а ты, собственно, за кого?
За большевиков, али за комунистов?(с)

PRACTIK [Останнi 20 месаг]
№ 1378240 вiд 2013-11-21 14:05:49

2 укрорусак
в„– 1378237
Я мав можливість неодноразово особисто спілкуватися з Фаріон і я знаю шо це за людина і чим вона дихає.Також чудово знаю хто ци копачі під її радянське минуле.
Тягнибок сказав все,мені добавити нічого.

Dan [Останнi 20 месаг]
№ 1378239 вiд 2013-11-21 14:05:32

РђРіР°. Р’ точку. РќС– слова РїРѕ суті. Звичайне переведення стрілок та принцип - «СЃР°Рј дурак»

Ukrainian Ranger [Останнi 20 месаг]
№ 1378238 вiд 2013-11-21 13:48:05

Молодець Тягнибок! Справді нема чого додати.

укрорусак( Р· гаджету) [Останнi 20 месаг]
№ 1378237 вiд 2013-11-21 13:47:55

2 PRACTIK
в„– 1378234

Уверен, что Тягныбок внимательно слушал РњРњР–. Р? некоторые рецепты классика претворяет РІ Р¶РёР·РЅСЊ:

"Что может говорить хромой об искусстве Герберта фон Караяна? Если ему сразу заявить, что он хромой, он признает себя побежденным.
Р? вообще, разве нас может интересовать мнение человека лысого, СЃ таким РЅРѕСЃРѕРј? Пусть сначала исправит РЅРѕСЃ, отрастит волосы, Р° потом Рё выскажется." (СЃ)

Р? ещё… Ежели Олег думает что РѕРЅ сам - практицки Ален Делон (РЅРµ РІ плане отношения Рє одеколону), то, наверное, Сѓ него мутное зеркало. РљРѕРјСѓ-РєРѕРјСѓ, РЅРѕ точно РЅРµ ему искать РёР·СЉСЏРЅС‹ РІРѕ внешности оппонента.

yagshamash [Останнi 20 месаг]
№ 1378236 вiд 2013-11-21 13:40:11

PRACTIK
в„– 1378234

Краще і не скажеш. Узагалі в Україні люблять накидатися всі на одного. Навіть у приказках це відбилося: гуртом батька бити. Помітьте, не ворога, а власного батька! Це багато що каже.

А Тягнибок - зух, так ще треба вміти написати: нічого зайвого - перше, друге, третє - все в точку.

http://www.svoboda.org.ua/dopysy/dopysy/044344/

merson [Останнi 20 месаг]
№ 1378235 вiд 2013-11-21 13:22:07

тут главное в любви к кумиру не достигнуть той глубины долбоебизма присущей в той или иной степени обожаемому персонажу . Оставаться самому нормальным человеком в переводе на язык простой .

PRACTIK [Останнi 20 месаг]
№ 1378234 вiд 2013-11-21 13:18:47

http://www.svoboda.org.ua/dopysy/dopysy/044344/

PEPSI( Merkury, Сеятель) [Останнi 20 месаг]
№ 1378233 вiд 2013-11-21 13:18:04

Убитый Енот
в„– 1378224
маєш рацію, але лише частково. Якщо «С–сторію РІ критичні моменти роблять люди ненормальні Р· точки Р·РѕСЂСѓ обивателя, акцентуйовані особистості, фанатики С– безумці» - то далеко РЅРµ факт що тобі сподобаються результати С—С… роботи, С– РЅРµ заволаєш «РЇРЅСѓРєРѕРІС–С‡, прасті!». РђР±Рѕ РЅРµ помандруєш Сѓ СЃРІС–С‚, подалі РІС–Рґ РІСЃСЊРѕРіРѕ цього.

olma [Останнi 20 месаг]
№ 1378232 вiд 2013-11-21 13:17:41

Voxa( м. Запорiжжя)
в„– 1378225
---
У Яника, схоже, нема ніяких конкретних сценаріїв, бажання залишитися на верхівці. Можливо, девальвують гривню, Азарова кинуть в топку. Будуть позичати у Путіна, арабів, китайців, МВФа. Скажуть вибачте, ми to big to fail. Тож дайте нам бабла на пенсії нашим хомячкам.

Адженда опозиції: треба готуватися РґРѕ реальної акції «Р’ставай Україно», Р° для цього почати формувати дієву комунікацію РЅР° соціально-політичну тематику РЅР° РІСЃС–С… теренах України. Треба РІР¶Рµ зараз їбошить СЂРёРіС–РІ С– парламент щодо бюджету, С– РІР¶Рµ зараз брати ініціативу РїРѕ відставці ригіонального СѓСЂСЏРґСѓ.

ПапараЦЦі ХрєнOFF [Останнi 20 месаг]
№ 1378231 вiд 2013-11-21 13:02:59

Мене абсолютно не дивує кількість довбнів, які обома руками закривають очі на правду і повторюють мантру про ВОС.
Якби їх було менше, ми б вже давно не були в такій жопі.
Але, МЕНЕ ДУЖЕ здивує, якщо,що коли прийде час і ототожнюватися чи покладати будь-які надії на ВОС буде тотожно гострій психічній хворобі, що потребуватиме втручання санітарів з Павлівки, знайдеться бодай одна людина з нинішній зомбі, що визнає свою неправоту і вибачиться.

Якщо серед противсіхів такі знайшлися, то серед цих добровільних сліпців і скопців - виховання не стане.

yagshamash [Останнi 20 месаг]
№ 1378230 вiд 2013-11-21 12:59:51

Ще раз повторюся:

- як виглядає, Фаріон таки була членом КПСС.

Що із цього випливає? Ми що, країна, яка провела люстрацію і викинула з політичного життя всіх колишніх членів партії та аґентів КҐБ і російських шпигунів?

Ні. Цього у нас не було. Тому поляки, наприклад, мають моральне право у цьому копатися. Твердити, що покійний Мазовецькі був аґентом. Ба більше - і сам Валенса - російський шпигун.

Рђ РЅР° СЏРєРёС… підставах Сѓ країні, РґРµ РІ Раді «РЅР° РІСЃРєРёРґРєСѓ» - понад половина колишньої (С– нинішньої!) капеесні, С– там-таки та РІ СѓСЂСЏРґС– С” відверті аґенти ФСБ, медіа піднімають гучний скандал РїСЂРѕ членство РІ РљРџРЎРЎ члена найзгуртованішої опозиційної партії, що стоїть РЅР° найвиразніших націоналістичних позиціях?

Я - проти комуністів і проти того, що Фаріон виявилася екс-комуністкою. Добре, давайте проведемо люстрацію, яку пропонує Свобода і викинемо всіх екс-комуняк, а також кацапських аґентів із життя. Ця партія люстрацію пропонує. Отже проголосуйте, якщо і ви такі антикомуністи, на виборах. Свобода одержить більшість і проведе люстрацію. Тоді Фаріон буде виключено з політичного життя разім з усіма іншими комуністами.

Але який сенс зараз верещати саме щодо неї?

Зазначу знову - люди на кшталт Папарацці вже понад рік методично працюють на розкол опозиції із 3 партій. І це їм не вдається. Крім дрібних речей, опозиція залишається разом. Згадайте, як було раніше - йшла постійна гризня між опозиціонерами навіть усередині парламенту. Ви цього прагнете?

olma [Останнi 20 месаг]
№ 1378229 вiд 2013-11-21 12:58:41

Убитый Енот
в„– 1378221
----
РњРѕР¶Рµ ти С– маєш рацію. Зазначу, що РЎРІРѕР±РѕРґР° С–, мабуть, СЏРєС–СЃСЊ РєРѕРјСѓРЅСЏРєРё - це єдині «С–деологічні» сили РЅР° політичній сцені. Р† популярність та СѓСЃРїС–С… РЎРІРѕР±РѕРґРё якраз С– базується РЅР° цьому. Багато РЅР° СЃС…РѕРґС– С– РІ центрі Р·Р° неї останнього разу голосували С– проголосують Р·РЅРѕРІ, саме через «С–деологічність». Мовляв, що РІРѕРЅРё РјРѕР¶Рµ гірші Р·Р° Гітлера, але щось таке накшталт гітлера якраз С– здатне перевішати РЅР° смереки капіталістів-СЂРёРіС–РІ та С—С…РЅСЋ адміністрацію, розпиздячити РІСЃСЋ цю систему. Це СЏ так СЂРѕР·СѓРјС–СЋ СѓСЃРїС–С… РЎРІРѕР±РѕРґРё РЅР° останніх виборах.

Але це не виключає моєї тези про вразливість Свободи щодо маніпуляцій.

Убитый Енот [Останнi 20 месаг]
№ 1378228 вiд 2013-11-21 12:55:43

-reader-
вона є. Батькіащина напіврозвалена, причому останнім часом стало ще гірше, Удар - напіввіртуальна організація, на мітингах я не бачив непроплачених з прапорами Удару . Які ще питання?

milanese [Останнi 20 месаг]
№ 1378227 вiд 2013-11-21 12:54:03

Говерлі гаплик

Goran134 [Останнi 20 месаг]
№ 1378226 вiд 2013-11-21 12:53:57

Папарацци на броневичке, Пепси, Ридер, Дан))

паноптикум

концентрация долбоебов на О. зашкаливает

Voxa( Рј. ЗапорiР¶Р¶СЏ) [Останнi 20 месаг]
№ 1378225 вiд 2013-11-21 12:53:29

шо СЏ вам скажу - «РґСѓСЂР°С‡РєРё РІС‹ дурные»

мня вот, щас больше практический вопрос интересует. Урыдло щас тихо посылает Европу, соответственно она его громко пошлет на саммите.
Р’СЃРµ Р±С‹ ничего, РЅРѕ РіРґРµ РѕРЅ будет брать деньги? Пойдет Рє РџСѓ? так тот заставит сначала сделать минет РІ РїСЂСЏРјРѕРј эфире там всем, начиная СЃРѕ швейцара … Рё то потом РЅРµ факт что даст.
Где он собирается брать бабло? Бюджет стоит иже который месяц и подвижек не видно, валютные резервы на исходе, налоги собраны намного вперед, казна пуста, вернее не пуста там глубокий минус.
Наступит НГ, похолодает, еще и за газ платить прийдется.
Обьявит дефолт?

Убитый Енот [Останнi 20 месаг]
№ 1378224 вiд 2013-11-21 12:52:57

PEPSI ( Merkury, Сеятель )
Ти розумний, живеш у Німеччині, ти не приїдеш сюди вмирати за Україну. І всі так звані нормальні люди теж не підуть у тюрму чи під кулі, не тому що вони боягузи, а тому що вони нормальні люди. Але історію в критичні моменти роблять люди не нормальні з точки зору обивателя, акцентуйовані особистості, фанатики і безумці. Нормальні українці просрали Україну спочатку бандитам, а зараз їх як худобу продадуть Путіну, і вони будуть у Інтернеті верещати. І на тому все. Тому молися за безумців, важких, можливо неприємних людей. Але ці людт здатні виконати роботу, на яку нездатний ти.

-reader- [Останнi 20 месаг]
№ 1378223 вiд 2013-11-21 12:47:37

2 Убитый Енот
в„– 1378221

«РЎРІРѕР±РѕРґР° - найрадикальніша С– найорганізованіша сила РІ опозиції.»

«Р‘ыть» Рё «РєР°Р·Р°С‚СЊСЃСЏ» - это очень разные вещи. Принципиально разные.

PEPSI( Merkury, Сеятель) [Останнi 20 месаг]
№ 1378222 вiд 2013-11-21 12:44:37

Galactor
в„– 1378216
Я не розумію, ти «габаліст», чи «непритомний» ? Хоч бери і відкривай нову групу «Непритомні габалісти» :- ))))

Убитый Енот [Останнi 20 месаг]
№ 1378221 вiд 2013-11-21 12:44:34

olma
в„– 1378218 РІiРґ 2013-11-21 12:34:45
Свобода перша вивела націоналізм з гетто. Народ вважав себе дуже свідомим і голосував за різних псевдоліберальних мурзилок, типу Ющенка, результат тобі відомий. Риги думали використатм Своблду, щоб та відттягнкла голоси, але не пройшла в Раду. Результат тобі відомий. Свобода - найрадикальніша і найорганізованіша сила в опозиції. Її існування дає надію на те що режим Януковича впаде, без неї таких шансів не було б взагалі.

PEPSI( Merkury, Сеятель) [Останнi 20 месаг]
№ 1378220 вiд 2013-11-21 12:41:55

Ukrainian Ranger
в„– 1378198 РІiРґ 2013-11-21 11:43:14

«А мені, як українцеві, здається нормальним підтримати людину як просто людину, а також представника політсили, проти якої влада проводить спецоперацію.»
--------------------------------------------
Уре, не можна бути настільки непритомним. Підтримка психічно хворих людей (як пані Фаріон) – справа лікарів, спеціалістів. Дивуєш. Ти б ще Адольфа підтримав у 30-х, тей теж був психічно хворий і любив співвітчизників і мову.
Твій допис не потребує коментарів, настільки там все чітко і від того страшно.
Волосся дибом.:-)

ПапараЦЦі ХрєнOFF [Останнi 20 месаг]
№ 1378219 вiд 2013-11-21 12:40:02

2 Galactor

«Р“РѕСЃРїРѕРґРё, СЏРє Р¶Рµ РІРё заїбали СЃРІРѕС” Фаріоншею. РЈ нас РІ політиці немає С– РЅРµ Р±СѓРґРµ фігур СЂС–РІРЅСЏ Ісуса Христа.»

Ітіть!
Р’ політиці НІКОЛР? РќР• БУЛО Р† РќР• МОГЛО БУТР? таких фігур.
Ісус Христос - фігура принципово НЕполітична.
Якби ІХ був політиком, то не його в розп'яли, а він би домовлявся з римлянами, кого з трьох засуджених слід помилувати, а кого ні.
Но думай!

olma [Останнi 20 месаг]
№ 1378218 вiд 2013-11-21 12:34:45

yagshamash
в„– 1378206
----
Та заспокойтеся, панове. Easy, please.

Існує досить аргументована теза, що «РѕРїРµСЂР°С†С–СЏ Фаріон» це маленька частинка «РѕРїРµСЂР°С†С–С— РЎРІРѕР±РѕРґР°» - РїСЂРѕ що талдичить Папараці. Р† думаєте, нема підстав так вважати?

Я так не вважаю. Але розумію. Що Свобода - це чудовий інструментарій для політичних технологій, а саме:

Р·Р° РґРѕРїРѕРјРѕРіРѕСЋ РЎРІРѕР±РѕРґРё загнати велику кількість СЃРІС–РґРѕРјРѕРіРѕ С– радикального електорату РІ націоналістичне «РіРµС‚то», Р° потім Р№РѕРіРѕ локалізувати С– управляти, маніпулювати Р·Р° РґРѕРїРѕРјРѕРіРѕСЋ провокацій, компромітацій, РІСЃСЏРєРёС… закладених Р±РѕРјР± типа Фаріонші. Р† РЎРІРѕР±РѕРґР° РІ силу своєї РїСЂРёСЂРѕРґРё - це пречудовий механізм для такого СЂРѕРґСѓ технологій.

ПапараЦЦі ХрєнOFF [Останнi 20 месаг]
№ 1378217 вiд 2013-11-21 12:34:44

2 Galactor

«Р§РѕРјСѓ пішли такі нападки РЅР° РЎРІРѕР±РѕРґСѓ? РўРѕРјСѓ що СЂРёРіРё побачили, СЏРє валиться С—С…РЅСЏ фішка »РїСЂРѕС‚ивсіхства«, СЏРєСѓ РІРѕРЅРё так старанно плекали.»

Маладц! Це один сурйозний оналітєг!
Може спочатку матчастину вивчиш?

Galactor [Останнi 20 месаг]
№ 1378216 вiд 2013-11-21 12:34:03

Р† РІ цьому плані Фаріон Р·С– СЃРІРѕС—Рј «РµРєС‚равагантним» іміджем принесла РЎРІРѕР±РѕРґС– більше голосів, РЅС–Р¶ РІСЃС– решта С—С— представників разом взяті. Фаріон зараз С” найціннішим активом РЎРІРѕР±РѕРґРё. Якщо С—С— виставити - РЎРІРѕР±РѕРґР° візуально перетвориться РЅР° чергову невиразну номенклатурну партєйку, що призведе РґРѕ втрати цього електорату, що готовий намалювати С…СѓР№ РІ бюлетенях :) Рђ це більше половини тих, хто проголосував Р·Р° РЎРІРѕР±РѕРґСѓ РЅР° останніх виборах :)

PEPSI( Merkury, Сеятель) [Останнi 20 месаг]
№ 1378215 вiд 2013-11-21 12:32:53

«Свідки 67 дня», «Гей-габалісти», «Непритомні» = Обсілф 2013/14.
Здорова людина повинна бігти звідси і махати руками :- )))

Но ми нє іщем льогкіх путєй.

PEPSI( Merkury, Сеятель) [Останнi 20 месаг]
№ 1378214 вiд 2013-11-21 12:30:12

я вас вітаю ! Схоже на О. зявилась нова группа/секта «Непритомні», членство у якій вже оформили Ukrainian Ranger та yagshamash.

Galactor [Останнi 20 месаг]
№ 1378213 вiд 2013-11-21 12:28:08

Р§РѕРјСѓ пішли такі нападки РЅР° РЎРІРѕР±РѕРґСѓ? РўРѕРјСѓ що СЂРёРіРё побачили, СЏРє валиться С—С…РЅСЏ фішка «РїСЂРѕС‚ивсіхства», СЏРєСѓ РІРѕРЅРё так старанно плекали. Ідея «РїСЂРѕС‚ивсіхства» полягала РІ тому, щоб примустии велику частину помаранчевого електорату РЅРµ голосувати взагалі, навіюючи С—Рј, що «Р°РЅС– РІСЃС” адінікавіє». Але противсіхи знайшли СЃРѕР±С– РЎРІРѕР±РѕРґСѓ. РќРµ тому що поділяють погляди РЎРІРѕР±РѕРґРё, Р° тому що ті достатньо єбануті, щоб віддати С—Рј голос Р· протесту. РњРѕР¶РЅР° РІ бюлетені намалювати С…СѓР№. Рђ РјРѕР¶РЅР° проголосувати Р·Р° РЎРІРѕР±РѕРґСѓ. Багато РјРѕС—С… знайомих вибирали саме Р· цих РґРІРѕС… варіантів, С– РІ результаті РІСЃС– РІРѕРЅРё проголосували Р·Р° РЎРІРѕР±РѕРґСѓ. РўРѕРјСѓ можете попуститися Р·С– СЃРІРѕС—РјРё «РєРѕРјРїСЂРѕРјР°С‚ами» - РІС–Рґ цього РЎРІРѕР±РѕРґР° РЅРµ перестане бути хуєм РІ бюлетені, С– Р·Р° неї всеодно проголосують :)

-reader- [Останнi 20 месаг]
№ 1378212 вiд 2013-11-21 12:27:21

2 Dan
в„– 1378211

-reader-
в„– 1378203
і не сподівайся. Вони вже то бачили.
Але, їм все божа роса

_____________________________________

РЇ РїРѕРјРЅСЋ, что было РЅР° этом сайте РІ 2010-Рј…
Когда еще были шансы на политику.

(Текущая «РїРѕР»РёС‚РёРєР°» меня мало интересует. РЇ прекрасно отдаю себе отчет, что как таковой политики РІ Украине нет.)

Р?сключительно СЃ тех позиций считаю, что yagshamash просто заблудился…
Думаю, что до него можно достучаться.

Dan [Останнi 20 месаг]
№ 1378211 вiд 2013-11-21 12:18:33

-reader-
в„– 1378203
і не сподівайся. Вони вже то бачили.
Але, їм все божа роса.

aTroy [Останнi 20 месаг]
№ 1378210 вiд 2013-11-21 12:17:48

Цікаво спостерігати, СЏРє гонітєлі «Р±С”лава брацтва» самі поступово перетворюються РЅР° «РєСЂСѓР¶РѕРє любітєлєй фаріон».


Сторiнки :
[ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ]
Archives

🔍 Пошук
Copyright (C)2001 by Star
Idea by Ukrainian Ranger

При использованиии материалов сайта ссылка на ОБСИЛФ(www.obsilf.kiev.ua) обязательна.