🔍 Пошук
⚙ Опції
Відображення
Фільтрування
Сторінки
Нові повідомлення
OBSILF

Тут є кацапською мовою старе посилання для реєстрації аббатів. Наче працює: http://www.obsilf.kiev.ua/register/
Хто такий :
Моє мило (E-mail) :
Чарiвне слово :
Звiдкiля :
Маю пагу (URL) :
Хочу сказати :
Головна | Нові повідомлення
Загалом месаг : 1746423 на 10956 сторiнках. Поточна сторiнка : 10033.
ПапараЦЦі ХрєнOFF [Останнi 20 месаг]
№ 1338317 вiд 2013-04-08 08:43:21

З Мілевським Леґенда затупив однозначно.
Маючи такий потенціал у вигляді Ярмоленка, Гусєва і навіть Гармаша, що мжуть протягнути м'яч, увірватисяу штрафний майданчик, стоячий форвард Міля не такий вже фатальний недолік. Знаючи, наскільки ширший ігровий репертуар у Патіпа.

Ідеє, навіть коли забивав у кожному матчі, був помітний буквально один-два епізоди за матч. А цього, для того, щоб здійснював постійний тиск на оборону суперника, замало.
Рђ зараз…
Поверніть Банґуру…:-)

Ukrainian Ranger [Останнi 20 месаг]
№ 1338316 вiд 2013-04-08 08:12:55

Доброго ранку, В'єтнам!

Питання бляцьке С”… Рђ Р·Р° рахунок чого РћР’Р‘ планував посилювати атаку?

Авжеж, можна сказати, що в нього і Ярмола, і Гусєв - нібито теж форварди. Але якщо в Брауна клінічно не йде гра, то навіщо він виходить знову й знову?

І якщо його треба міняти - то що роблять в резерві двоє ще більших невдах - Мехмеді з Рубеном?

Особисто мені здається, що пара форвардів дубля - той самий Мілевський та Лукас - заслуговують на шанс.

Призрак замка [Останнi 20 месаг]
№ 1338315 вiд 2013-04-08 03:57:40

2 РҐР’Рљ
в„– 1338283
PEPSI (из душа)
в„– 1338282
А я постійно від Суркіса чую в інтерв'ю і коментарях, що він на перспективу гравців купувати не буде, бо йому результат тут і зараз потрібен. Странно, правда, получається?

Рђ ти С…С–Р±Р° РІС–Рґ РЅСЊРѕРіРѕ РїСЂРё призначенні Блохіна РЅРµ чув, що РІР·РёРјРєСѓ РІС–Рґ потрясе гаманцем С– стільки гравців накупить, що жуть. РЈСЃРµ що Блохін забажає… Р—РёРјРѕРІС– трансфери РјРё бачили…

2 Sem
в„– 1338195
OG
Блохина игрока видел своими глазами, если об этом.

Все сходиться. А скажіть, Юрію Павловичу, який зараз кльов на Клязьмі?

Sem [Останнi 20 месаг]
№ 1338314 вiд 2013-04-08 02:27:24

Але знов-таки - Газзаєв з ЦСКА (причому далеко не з одних зірок складеного) єврокубок виграв. Що теж може бути показником.
-------
Было дело, но сетка то сказочная к финалу
http://uatransfer.ru/index.php?v0=0&v1=0&v2=0&v3=19&v4=200&v5=0
единственный серьезный соперник, который был посильнее ЦСКА - Бенфика Рё Рє нему ЦСКА целенаправленно готовился РІСЃСЋ Р·РёРјСѓ. Да Рё Вагнер тогда был просто неудержим Рё отличный вратарь РїРѕРґ СЂСѓРєРѕР№ Рё пара сильных молодых центрдефов. Пасьянс сложился - бывает. РЈ Базеля РІРѕРЅ тоже РїРѕРєР° складывается Рё РЅРµ Р±СѓРґСЊ Тоттенхэма РїРѕ сетке Р° попадись дубль Пармы Рё Осер… кто знает.

PEPSI( РёР· душа) [Останнi 20 месаг]
№ 1338313 вiд 2013-04-08 02:06:44

РҐР’Рљ
в„– 1338311

дякую також.

ушол мыЦЦа

Sem [Останнi 20 месаг]
№ 1338312 вiд 2013-04-08 02:04:35

Блохин: Пусть мне объяснят, что такое динамовский футбол
18 февраля 2013

РҐР’Рљ [Останнi 20 месаг]
№ 1338311 вiд 2013-04-08 02:01:49

PEPSI( из душа)
в„– 1338310

Та кагбе його попередня клубна кар'єра не дуже до цього располагає. Ну да то таке, гадання на кавовій гущі.

А взагалі було приємно поговорити - останнім часом мало таких спокійних, змістовних, цікавих розмов виходить. Чи то я не там шукаю, хз :-) В будь-якому випадку дякую і удачі.

PEPSI( РёР· душа) [Останнi 20 месаг]
№ 1338310 вiд 2013-04-08 01:57:21

РҐР’Рљ
в„– 1338308
после ухода ВВЛ не нашлось в стане ДК достойного преемника, который бы смог бы придать школе ДК современное лицо. Обратились в другую крайность - наняли пришлых, чем еще более усугубили. Сейчас пробует Блохин, и ДК мало-помалу становится узнаваемым. Если Блохину не удастся помимо восстановления фундамента ДК сваять ему современное лицо - его ждет провал. Но будем надеяться что он это и сам понимает.

РҐР’Рљ [Останнi 20 месаг]
№ 1338309 вiд 2013-04-08 01:51:21

Sem
в„– 1338307

Угу, згоден у відмінностях, зрозумів. Але знов-таки - Газзаєв з ЦСКА (причому далеко не з одних зірок складеного) єврокубок виграв. Що теж може бути показником.

РҐР’Рљ [Останнi 20 месаг]
№ 1338308 вiд 2013-04-08 01:49:28

PEPSI( из душа)
в„– 1338305

Так почекайте. Яка ж школа ДК - якщо вона сама по собі, без Сьоміна, просирала з Дем'яненком все, що тільки могла? Плюс Сьомін почав ставити іншу гру, до якої динамівська школа не має, за вашими ж словами, ніякого відношення.

Sem [Останнi 20 месаг]
№ 1338307 вiд 2013-04-08 01:48:25

РҐР’Рљ
в„– 1338300 РІiРґ 2013-04-08 01:29:51

Газзаєв же якраз в динамівський футбол намагався грати, хіба нє? Швидкий, вертикальний, фланговий.
---
и без обороны. Нет - это не Динамо. В Динамо надежность обороны всегда была на первом месте у ВВЛа, потом быстрая доставка мяча к чужой штрафной за счет контратак, скорости, флангов. Но фундамент оборона. Блохин же начал как раз с разрушения фундамента, это хорошо видно по числу пропущенных в прошлом чемпионате при Семине и в этом при Блохине и по играм внутри топ-4 и пропущенным с ними.

Футбол Газзаева Рё Блохина очень СЃС…РѕР¶, РЅРѕ этот как раз Рё РЅРµ стиль Динамо. Р’ Динамо Лобановского РЅРёРєРѕРіРґР° РЅРµ было перекоса РЅР° атаку, РЅРёРєРѕРіРґР° оборонительные хавбеки РЅРµ убирались РІ СѓРіРѕРґСѓ более атакующим СЃ нарушением баланса атака-РѕР±РѕСЂРѕРЅР°. Рђ персонажа типа РђСЂСѓРЅС‹ РЅРµ подпустили Р±С‹ РЅР° пушечный выстрел Рє команде. Футбол Газзаева Рё Блохина - это футбол кавалерийской атаки, навала, что как нельзя лучше характеризует характер РѕР±РѕРёС…. Это скорее полная противоположность взвешенному рациональному киллерству РЅР° футбольном поле РѕС‚ Лобановского. Р? результат Сѓ Блохина будет тот Р¶Рµ что Рё Сѓ Газзаева - развал команды Рё резкое падение класса Рё результатов.

РҐР’Рљ [Останнi 20 месаг]
№ 1338306 вiд 2013-04-08 01:48:19

Veteran
в„– 1338303

Ага. І сам порушив би при цьому правила - за що отримав би запис в протокол від інспектора і пизди від Колліни :-)
Рђ Р·Р° «РґСѓС… РёРіСЂС‹» розстрілювать нада - це РЅРµ прімєнімо РґРѕ цього моменту, Р° взагалі. Придумали Р¶, блін, отмазку. Жити треба - РІ футболі, РІ політиці, РІ побутовому житті - Р·Р° чіткими правилами. РќС–СЏРєРёС… СЃРєРёРґРѕРє, РЅС–СЏРєРёС… РѕРіРѕРІРѕСЂРѕРє. Ото СЏРє прописано - так С– жити.

Р† коли 4-5 поколінь навчаться жити Р·Р° чітко розписаними правилами РґРѕ автоматизму, тоді РјРѕР¶РЅР° починати говорити РїСЂРѕ СЏРєС–СЃСЊ такі речі, СЏРє «РґСѓС… РіСЂРё». Ібо заєбало. РЇ оце недавно СЃС–РІ Р·Р° кермо - то просто ужасаюсь, наскільки наші люди - С– РІ машинах, С– РЅР° тротуарах - безсистемні С– неорганізовані. Наших людей треба пиздить ломом, вбивать С—Рј РІ голови системність С– організованість. Бо це Р¶ ужас просто.

Так і в футболі. Сказано - так, значить, всьо. Отак. Хоч на 30-й секунді матчу вилучення, хоч на 90+5-й. Не їбе. Так має бути. А то у нас позвикали - ой, та нада войті в положеніє, та то, та сьо (я блядь матч Арсенала на базі Динамо і досі забути не можу і ніколи не забуду).

PEPSI( РёР· душа) [Останнi 20 месаг]
№ 1338305 вiд 2013-04-08 01:45:29

РҐР’Рљ
в„– 1338300
вы невнимательны. Писалось уже не раз:
Газзаев - это динамовский футбол, но московская версия, даже версия ЦДКА. Много граней схоже с ДК, близкие вещи, но не то.
Семин (приход номер 1) - результат дала школа ДК, точнее остатки школы и системы.
Семин (приход номер 2) - когда пришло время показать свои способности и школу, оказалось что семину нечем крыть и нечего предьявить.

Про шкiдливiсть:
Газзаев - неудача.
Семин - яд.

Veteran [Останнi 20 месаг]
№ 1338304 вiд 2013-04-08 01:44:19

A тaк oн и пo прaвилaм пoступил и oднoй из кoмaнд дaл прeимущeствo. Тoт фaкт, чтo имeннo в эти минуты и был зaбит гoл, тoлькo усугубляeт :)

Veteran [Останнi 20 месаг]
№ 1338303 вiд 2013-04-08 01:42:35

РЎСЂaР·Сѓ oРіoРІoСЂСЋСЃСЊ, чтo Рјaтчa СЏ РЅe РІРёРґeР»:( Р’РїeС‡aтлeРЅРёe СЃoСЃС‚aРІРёР» Рїo OБСР?Лфу Рё РїСЂoчим СЂeСЃСѓСЂСЃaРј.

Xoчу выскaР·aться Рїo Р“oдуляну-РЇСЂРјoР»eРЅРєo. РќeСЃoРјРЅeРЅРЅo, СЃСѓРґСЊСЏ Рїoступил РІ СЃСЃoтвeтствии СЃ Р±СѓРєРІoР№ РїСЂaРІРёР». OРЅ РјoР¶eС‚ этим Ріoрдиться. :) Рќo РґСѓx РїСЂaРІРёР», СЃoРіР»aСЃРЅo РєoС‚oСЂoРјСѓ СЃСѓРґСЊСЏ СЃР»eРґРёС‚ Р·a СЃРїСЂaРІeдливoстью С‚eС‡eРЅРёСЏ Рјaтчa, oРЅ РЅaрушил. Рќe РґaРІaСЏ СЂaР·СЂeС€eРЅРёСЏ РЇСЂРјoР»eРЅРєo РІoйти РІ РёРіСЂСѓ, oРЅ РЅaРєaР·aР» РёРіСЂoРєa Рё РєoРјaРЅРґСѓ, Р·a РїСЂoступoРє, РєoС‚oрый СЃoРІeршил, СЃРєoСЂee РІСЃeРіo, РёРіСЂoРє СЃoРїeСЂРЅРёРєa. Р?Р±o бутсу РјoР¶РЅo РїoС‚eрять, РІ Р±oльшинствe случaeРІ, РІ eРґРёРЅРёР±oрствe, eсли РЅaступaСЋС‚ РЅa пятку или РЅoРіСѓ СЃР±oРєСѓ. Р’Рїoлнe РІoР·РјoР¶РЅo, С‚aРј был С„oР».
Пo мoeму мнeнию, увидeв или пoлучив пoдскaзку aссистeнтa, чтo игрoк ужe гoтoв к прoдoлжenию игры, oн мoг бы рaзрeшить eму вoити в iгру.

PEPSI( РёР· душа) [Останнi 20 месаг]
№ 1338302 вiд 2013-04-08 01:33:29

Perfect Stranger(http://www.ukrainiansoccer.net)
в„– 1338297
абсолютно верно. Только поправочка: вернуть нужно все ценное от ДК, но уже с современным лицом. Это возможно. Противоречий там нет, либо немного. ВВЛ заложил суть ДК на много лет вперед, с запасом.

РҐР’Рљ [Останнi 20 месаг]
№ 1338301 вiд 2013-04-08 01:30:48

Perfect Stranger(http://www.ukrainiansoccer.net)
в„– 1338298

Ну так і Суркіс нібито ж гравців купує регулярно. І не тільки Безусоселіних - а он Велозу наприклад (ніхуя собі, гравець основи півфіналістів Євро!).

РҐР’Рљ [Останнi 20 месаг]
№ 1338300 вiд 2013-04-08 01:29:51

Perfect Stranger(http://www.ukrainiansoccer.net)
в„– 1338297

Та я от, якщо чесно, не дуже розумію цього. Газзаєв же якраз в динамівський футбол намагався грати, хіба нє? Швидкий, вертикальний, фланговий.

РЎСЊРѕРјС–РЅ… РќСѓ так Р№РѕРіРѕ стіночки РІ перші Р¶ РїС–РІСЂРѕРєСѓ дали злет РЅР° РґСЂСѓРіРµ місце Р· болота, далі принесли чемпіонство С– півфінал єврокубку. Рђ РІС–РЅ прийшов теж РЅР° згарище, якщо РІР¶Рµ говорити чесно. Невже то такий поганий результат Р±СѓРІ? РќС”, СЏ СЂРѕР·СѓРјС–СЋ (та Р№ то, якщо чесно, РЅРµ РґСѓР¶Рµ), коли РЅРѕСЃРѕРј крутили РІ Реалі часів першого РїСЂРёС…РѕРґСѓ Капелло - але Сѓ Динамо ситуація дещо скромніша, чи РЅРµ так?

РЈ РЎСЊРѕРјС–РЅР°-першого взагалі було те, чого РЅРµ було, мабуть, РЅС– РІ РєРѕРіРѕ Р· часів Лобановського - нормальний мікроклімат РІ команді. Рђ РІ наших бестолкових умовах це багато значить для досягнення результату (Р±Рѕ Р¶ звикли «СЃР°РјРѕРѕС‚дачей», «РІС‹РєР»Р°РґС‹РІР°С‚СЊСЃСЏ» ітд). Невже цього було замало чи це було так шкідливо?

PEPSI( РёР· душа) [Останнi 20 месаг]
№ 1338299 вiд 2013-04-08 01:29:45

РҐР’Рљ
в„– 1338295
Реал и Моур - плохой пример, нет никаких параллелей с ДК. Это разные уровни, возможности, задачи. Яблоко и груша.

Perfect Stranger(http://www.ukrainiansoccer.net) [Останнi 20 месаг]
№ 1338298 вiд 2013-04-08 01:26:57

РҐР’Рљ
в„– 1338295

РЅСѓ ти РїaРјСЏС‚aР№, С‰o РњoСѓСЂСѓ С‚aРєoР¶ С‡eРєoРІСѓ РєРЅРёР¶РєСѓ Рґaють РЅa любi РїoРєСѓРїРєРё…

Perfect Stranger(http://www.ukrainiansoccer.net) [Останнi 20 месаг]
№ 1338297 вiд 2013-04-08 01:25:34

РҐР’Рљ
в„– 1338292

я думaю щo i Динaмo з Шaхтaрeм нaмaгaлoсь :)

Рiч в тoму, щo Суркiс дoпустив вeликoї прoмилки зaпрoшуючи Гaззaєвa i Сьoмiнa. 5 рoкiв стирaлoся всe динaмiвськe. 5 рoкiв - цe пoкoлiння у футбoлi. Сaмe стiльки мaбуть пoтрiбнo зaрaз щoб усe вeрнути.

PEPSI( РёР· душа) [Останнi 20 месаг]
№ 1338296 вiд 2013-04-08 01:25:15

РҐР’Рљ
в„– 1338293
личное - потому что лично СЏ четно понимаю РІСЃСЋ глубину «С‚яжелого наследствия» РѕС‚ семина, Рё РІС…РѕР¶Сѓ РІ положение сегодняшнего тренера ДК.

РҐР’Рљ [Останнi 20 месаг]
№ 1338295 вiд 2013-04-08 01:25:14

PEPSI( из душа)
в„– 1338294

Ну просто з того ж Моура в Реалі на другий сезон уже чекали не прогресу чи мєрной поступі в правильному напрямку, а перемог і титулів. Можливо, навіть і відразу, але тут не скажу, бо не настільки за меренгами слідкую. І це при тому, що йому теж папєрєднікі не дуже харошу ситуацію передали.

Про позиції ДК в Європі - тут погоджусь беззаперечно, бо це очевидно, і спорить тут ні з чим.

PEPSI( РёР· душа) [Останнi 20 месаг]
№ 1338294 вiд 2013-04-08 01:22:37

РҐР’Рљ
в„– 1338291
не забагато. До 2-х лет - в самый раз. Даже если сравнить с любым известным клубом из европы - сроки примерно те же.
Плюс РЅРµ забываем, что ДК сейчас РІ европе сильно потерял позиции. Терять - легко, возвращать - архитрудно. Любой «Р°РґРµРєРІР°С‚РЅРёР№ власник/президент» это знает.

РҐР’Рљ [Останнi 20 месаг]
№ 1338293 вiд 2013-04-08 01:19:46

PEPSI( из душа)
в„– 1338290

РќС”, так мене «Р»РёС‡РЅРѕРµ» С– цікавить. РЇРє саме ти бачиш період для Блохіна РґРѕ моменту «РґРµСЂР¶Р°С‚СЊ ответ».

РҐР’Рљ [Останнi 20 месаг]
№ 1338292 вiд 2013-04-08 01:19:02

Perfect Stranger(http://www.ukrainiansoccer.net)
в„– 1338288

Мабуть, не секрет. Але уже у Варшаві команда грала чи принаймні намагалась грати в футбол. Командно грати. А не страдать отой хуйньой, шо була з Чорногорією.

РҐР’Рљ [Останнi 20 месаг]
№ 1338291 вiд 2013-04-08 01:18:14

PEPSI( из душа)
в„– 1338289

А не забагато для клуба з серйозними амбіціями (я зараз не говорю про персону Суркіса, уявімо, що на його місці нормальний такий, адекватний власник/президент) - цілих два роки?

PEPSI( РёР· душа) [Останнi 20 месаг]
№ 1338290 вiд 2013-04-08 01:15:38

РҐР’Рљ
в„– 1338286
Рё еще. Р’РІРёРґСѓ «С‚яжелого наследствия» РѕС‚ семина СЏ готов простить Блохину возможный плохой результат. 1 сезон.
Но это личное, можно не обращать внимания.

PEPSI( РёР· душа) [Останнi 20 месаг]
№ 1338289 вiд 2013-04-08 01:11:31

РҐР’Рљ
в„– 1338286
Год - что-бы понять, туда ли ведет ОВБ ДК.
Два года - что-б точно понять.

Perfect Stranger(http://www.ukrainiansoccer.net) [Останнi 20 месаг]
№ 1338288 вiд 2013-04-08 01:09:44

РҐР’Рљ
в„– 1338280

Рјaбуть С†e РЅe СЃeРєСЂeС‚, С‰o Р¤oРјeРЅРєСѓ РїoРІeР·Р»o Сѓ Р’aСЂС€aРІi. РўoР±С‚o, РїСЂРё iнших oР±СЃС‚aРІРёРЅaС… цьoРіo РїoСЂiРІРЅСЏРЅРЅСЏ Р± РІР¶e РЅe Р±СѓР»o…

PEPSI( РёР· душа) [Останнi 20 месаг]
№ 1338287 вiд 2013-04-08 01:08:48

РҐР’Рљ
в„– 1338284
факторов успеха РЅР° самом деле намнооого больше. Р? нет гарантий, что тренер РҐ даст результат РІ команде Y.
Не 2-3 удачные игры, а стабильный результат.
Таран выстрелил с командой пару игр, и шо? Есть гарантия, что когда он опять сыграет с грандами - он повторит этот результат ? Нету. А вот гарантия того, что гранды теперь отнесутся серьезнее - есть. А могут ведь и реванша затребовать, што б амбиции удовлетворить:-).

РҐР’Рљ [Останнi 20 месаг]
№ 1338286 вiд 2013-04-08 01:05:52

PEPSI( из душа)
в„– 1338285

Харашо. Тоді скажи, от особисто ти - коли бачиш той день, після якого можна сказати, шо да, Блохін це те, шо було треба. Або навпаки - шо да, піздєц, уже точно пора гнать? Я для себе просто, хочу зрозуміти цей Час Х. Це там 27 серпня (чи коли там матчі останнього матчу квалі єврокубків) чи пізніше, чи раніше?

PEPSI( РёР· душа) [Останнi 20 месаг]
№ 1338285 вiд 2013-04-08 01:01:33

РҐР’Рљ
в„– 1338283
РІРѕС‚ Рё посмотрим что Сѓ РћР’Р‘ получится РІРѕ всей этой ситуации. РџРѕРєР° лично СЏ аттестирую РЅР° сегодня результат работы Блохина как приемлимый. Р—Р° команду РЅРµ стыдно, + РІРёРґРЅРѕ что СЃ командой работают Рё команда нелает мелкие шажки вперед. РќР° сегодня этого достаточно, что-Р±С‹ продлить пребывание Блохина Сѓ руля ДК. Р?РњРҐРћ.

РҐР’Рљ [Останнi 20 месаг]
№ 1338284 вiд 2013-04-08 01:01:06

Потому шо, якщо чесно, вся ця твоя логіка, шановний PEPSI, дуже схожа на одну свіженьку історію з життя ЧУ. Про те, як прийшов шанований деякими абатами Віталій Кварцяний і сказав, шо нада розігнать всіх нахуй і закупить чуть лі не всю команду - і тоді я всіх зіграю і колись там, через деякий час, дам результат. А його послали нахуй - і прийшов Таран, який без кварцяновських замашок зробив з тих самих гравців команду, яка оно грандам в рило дає по повній програмі.

А так вроді да, фундаментальність, кропотлівость - все ти правильно говориш. Тільки от чомусь у одних виходить прямо от тут і зараз - і без особливих якихось грошей чи кадрів, а інші ну от не можуть, шось їм нада забезпечить якісь надумови.

Може, справа не тільки в зовнішніх факторах?

РҐР’Рљ [Останнi 20 месаг]
№ 1338283 вiд 2013-04-08 00:55:44

PEPSI( из душа)
в„– 1338282

А я постійно від Суркіса чую в інтерв'ю і коментарях, що він на перспективу гравців купувати не буде, бо йому результат тут і зараз потрібен. Странно, правда, получається?

PEPSI( РёР· душа) [Останнi 20 месаг]
№ 1338282 вiд 2013-04-08 00:49:49

Sem
в„– 1338279
РЅРµ РІ личности Блохина дело. Дело РІ том, что семин после себя оставил гораздо больше, чем пепелище. Р’ С‚.С‡. Рё морально-нравственное. РќРµ РіРѕРІРѕСЂСЏ СѓР¶Рµ Рѕ технико-тактико-физике. Р’СЃС‘ чем славилось ДК отравлено Рё убито. РќРµ удивлюсь совсем, если ДК придется поднимать долго Рё РЅСѓРґРЅРѕ. Блохин, РЅРµ Блохин, РЅРµ суть. РќРѕ именно сейчас пробует Блохин. Р? пробует симпатично. Р? его усилия стоит поддержать.
За команду при ОВБ не стыдно, как это было при семине.
Команда (!) уже демонстрирует осмысленные действия на поле, чего не было при семине.
Команда имеет шанс на жизнь. Чего не было при семине.

РҐР’Рљ
в„– 1338280
работа с клубом в корне отличается от работы со сборной, она фундаментальнее, медленнее и кропотливее. Если мы хотим долгоиграющий результат.
Фоменко нашел ключик, который от него требовалось найти для решения конкретной краткосрочной задачи, с чем его от всей души и поздравляю.

OilOfOlly [Останнi 20 месаг]
№ 1338281 вiд 2013-04-08 00:39:31

Sem
в„– 1338279 РІiРґ 2013-04-08 00:33:48
------------------------------
РќРµ Р·СЂРѕР·СѓРјС–РІ РґРѕ чого там ЛоБуряка Р· Цюрихом приплетено, але чітко пам«СЏС‚аю СЏРє корнєплод після РїСЂРѕСЃРёСЂРѕРЅСѓ Сѓ Цюриху Р· Чорноморцем Сѓ 90-ті для Бі-Бі-РЎС– українською інтерв»СЋ давав вживаючи слово «Р·Р»РёРІР°» СЏРєР° чорноморцям завадила РЅРµ просерти. Водночас ЛоБуряк СЃРІРѕС—С… гравців С—С… нахзивав тоді «РіСЂР°С‡Р°РјРё». Хрват, jебига!

РҐР’Рљ [Останнi 20 месаг]
№ 1338280 вiд 2013-04-08 00:36:46

PEPSI, я тебе зазвичай не зачіпаю, та й взагалі про Динамо не говорю - але у мене таки буде до тебе питання.

Рђ РѕС‚ СЏРє ти думаєш, чому Сѓ Фоменка - СЏРєРёР№ мав значно менше часу С– Р·Р° визначенням, С– Р·Р° календарем - Р·Р±С–СЂРЅР° РѕСЃСЊРѕ недавно грала навіть Сѓ осязаємий комбінаційний футбол, Р° Блохін РІСЃРµ ще тільки «РїРѕС‡РёРЅР°С”»?

Sem [Останнi 20 месаг]
№ 1338279 вiд 2013-04-08 00:33:48

PEPSI( из душа)

Алилуя :-))
Жду от Блохина хотя бы такого же пепелища как от стареющего Семина - 2 места и Лиги Чемпионов. о 1/4 и 1/2 ЛЕ и чемпионстве при такой позорной игре в обороне как сегодня и упоминать стыдно.

Но опять ведь начнутся отмазки, я работаю в команде 35 дней и тд. и в конце будет что-то типа :
мы ещё не готовы играть на равных с Цюрихом. Буряк №2.

PEPSI( РёР· душа) [Останнi 20 месаг]
№ 1338278 вiд 2013-04-08 00:29:22

Sem
в„– 1338277
есть такое изречение: не путать хюй с пальцем.
График Семина по встречам с топ 4 в ЧУ шел уверенно вниз. График Блохина только начинается. Причем начинается он на пепелище, оставленном семиным.


Сторiнки :
[ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ]
Archives

🔍 Пошук
Copyright (C)2001 by Star
Idea by Ukrainian Ranger

При использованиии материалов сайта ссылка на ОБСИЛФ(www.obsilf.kiev.ua) обязательна.