🔍 Пошук
⚙ Опції
Відображення
Фільтрування
Сторінки
Нові повідомлення
OBSILF

Тут є кацапською мовою старе посилання для реєстрації аббатів. Наче працює: http://www.obsilf.kiev.ua/register/
Хто такий :
Моє мило (E-mail) :
Чарiвне слово :
Звiдкiля :
Маю пагу (URL) :
Хочу сказати :
Головна | Нові повідомлення
Загалом месаг : 1746434 на 10957 сторiнках. Поточна сторiнка : 10374.
ПапараЦЦі ХрєнOFF [Останнi 20 месаг]
№ 1324188 вiд 2012-12-14 11:14:50

2 aTroy

Р† «СЃРїР°СЃС–Р±Р° противсіхам» теж Р· неї спародійовано.:-)

2 Ukrainian Ranger

«С” Конституція, згвалтована та сплюндрована донецькими.»

Так є.
Але воно є як наше переконання чи наше уявлення. Жодна державна інституція таку точку зору наразі не підтримує.
Звідси два шляхи: береш кріса і у ліс - і до повної перемоги над бандюками, або, якщо ти входиш у таку політичну інституцію як Верховна Рада, то граєш за правилами. Тобто за Конституцією і законами.
Звідси, те, що твої опоненти порушили закон не дає тобі права діяти так само.
РўРё якраз РјСѓСЃРёС€ РІС–Рґ РЅРёС… Сѓ цьому ВІДРІЗНЯТР?РЎРЇ.
Позиція ж невизнання законів Української держави є фактично невизнанням держави як такої.
Мені здається, що у нас проблема не в тому, що існує Українська держава чи її закони. А в тому, що в Українській державі бандитська влада, котра підтирається законом. Позиція: підітрімося законом і ми - антидержавна.

«Р©Рѕ саме Фаріон зробила РїРѕ-гопницьки?»

Особливість політики у тому, що вона ПУБЛІЧНА. А, отже, Фаріон, звертаючись до Азірова, зверталася не тільки до нього (а і до публіки), а це означає, що їй не слід було свою зневагу до цього мурла(яку я з нею повністю поділяю) персоніфікувати. Як політик вона мала б висловити несприйняття не його персональною нездатністю опанувати українську (таких багато, зокрема є і серед електорату ВОСу), а його ставленням як політика до Української держави, української мови і до її використання найвищими урядовцями, про моральне право людини з такими поглядами представляти уряд усіх українців. Тобто, не говорити, що ти таке ж чмо, як і мільйони українців, не здатних опанувати мову держави, громадянами якої вони є, а якраз протиставити його, зокрема і цим українцям, котрі хоча й російськомовні, але як моральні особи погодилися ю, що людина з таким ставленням до українства не може очолювати уряд.
Тобто, політик мусить апелювати не до таких як він чи його прибічники, а немовби до абстрактного незаанґажованого спостерігача, якого він прагне переконати у перевагах своєї позиції порівнято з позицією опонента. Ось це і є політика.
Рђ гопництво - це видрючитися перед фраєром вухастим, задля того, щоби «РїС–дняти авторитет» Сѓ СЃРІРѕС—Р№ шоблі (вибач СЏ РїРѕ-одеськи:-).
Так учора зробила С– Р†.Р¤. С– РѕРґРЅР° десятилітня дівчинка Р· Дніпропетровська, котра замінувала «РїРѕ телефону» місцеву лікарню.

«Р—араз, РЅР° РјРѕСЋ РґСѓРјРєСѓ, єдиний шанс РЅР° СЂРѕР·РІ'язання проблем - це тотальна РІС–Р№РЅР° регіоналам. РўРµ, що зветься zero tolerance. Показати народові, РґРѕ СЏРєРѕРіРѕ жаху та абсурду РІРѕРЅРё довели країну - С– своєю поведінкою довести, що відкритий конфлікт Р·С– злом кращий Р·Р° парламентське угодовство Р· РЅРёРј.»

Процитував увесь твій пасаж, щоби і ти перечитав, що написав.
Цього катеґорично робити не можна!
Хочеш тотальної війни - йди у ліс!
У парламенті ти цим тільки скомпрометуєш альтернативу бандюкам. До того ж результату прогнозовано не досягнеш, бо у них усі карти (генпрокуратура, суди, армія, мєнти) на руках. Навпаки, завтра міліція знайде в готельних номерах трьох свободівців штрикавки з героїном і нам всім розкажуть, чому вони були такі буйні вчора у ВР.
Показувати народові «Р¶Р°С… С– абсурд бандитської влади» треба РЅРµ вдаючись РґРѕ «Р¶Р°С…Сѓ С– абсурду» Сѓ Р’Р , Р°, навпаки, демонструючи контраст РјС–Р¶ своєю притомністю та С—С…РЅС–Рј «Р°Р±СЃСѓСЂРґРѕРј».

«Рђ виборців РџР  та РљРџРЈ складно Р±СѓРґРµ мобілізувати РјРѕРІРЅРёРјРё питаннями - С—С… РІР¶Рµ відмобілізовано максимально через створену саме РџР  напругу Сѓ суспільстві після »РјРѕРІРЅРѕРіРѕ закону«.»

Ти трошки неправильно розумієш мобілізацію. Це не перманентний стан, а час-від-часу. Тобто, вряди-годи.
Ми, наприклад, теж не увесь час відмобілізовані, оскільки нам вистачає часу говорити на футбольні, кіношні і винарські теми.
«РњРѕР±С–лізація» відбувається періодично, коли стається якась РїРѕРґС–СЏ, що викликає Сѓ нас РІС–РґРіСѓРє.
Пересічна людина Р·Р° політикою РЅРµ стежить, Р° лише інколи відволікається РЅР° політичні теми, котрі, РґРѕ того Р¶, викликають Сѓ неї здебільшого неґативну реакцію. Причому, РІРѕРЅР° зазвичай РЅРµ особливо намагається розібратися Сѓ ситуації - хто там правий, Р° хто РЅС–, реаґуючи здебільшого РЅР° картинку. Тобто, якщо РІРѕРЅР° побачить картинго, РЅР° СЏРєС–Р№ «РїСЂР°РІРёР»СЊРЅРёР№ хлопець» тягне Р·Р° РІСѓС…Рѕ «РЅРµРїСЂР°РІРёР»СЊРЅРѕРіРѕ хлопця», то РјРѕР¶Рµ обуритися РЅРµ «РЅРµРїСЂР°РІРёР»СЊРЅРёРј хлопцем» (тушкою), Р° «РїСЂР°РІРёР»СЊРЅРёРј», Р±Рѕ побачить СЏРє той тягне Р·Р° РІСѓС…Рѕ «Р±С–долашного».

Тобто, результат нульової толеранції застосованій політично буде не нульовим (на жаль), а від'ємним для тих, хто захоче його застосувати за твоїм рецептом.

«РђРЅС‚идонецький електорат сформовано, С– якщо країна РЅРµ втратить президентські РІРёР±РѕСЂРё, то Хама переможе Р±СѓРґСЊ-СЏРєРёР№ кандидат РІС–Рґ опозиції…»

Тут аж дві хиби. Електорат ніколи не є сталою величиною. Тому називати його сформованим, маючи на увазі перспективу 2015 року аж ніяк не можна.
По-друге, (спасибі противсіхам!) йдеться не про просту перемогу над Хамом, а про таку перемогу, яку б люди готові були відстояти. Ось тут, зрештою і можуть виходити твої хлопці з лісу.
Проста статистична перемога РІР¶Рµ нічого РЅРµ дасть. Статистично опозиція безумовно перемогла С– РЅР° цих виборах. Потрібен СЂРѕР·СЂРёРІ, СЏРєРёР№ Р±Рё РЅРµ вдалося приховати. Р РѕР·СЂРёРІ, котрий Р±Рё паралізував волю «РІРёРєРѕРЅР°РІС†С–РІ РЅР° місцях». Р†, одночасно, багатьом Р· РЅРёС… залишав надію, що РІ РЅРёС… РјРѕР¶Рµ бути С…РѕС‡ якась перспектива Р· іншою владою. Тобто, РІРѕРЅРё РЅРµ РїРѕРІРёРЅРЅС– бути приперті РґРѕ стіни (вірити, що тюрма чекає тільки Хама С– Р№РѕРіРѕ найближчих посіпак, але РЅРµ С—С…).
Якщо опозиція влаштовуватиме розбірки з усіма без розбору, то фіг вона отримає підтримку чи хоча б нейтральність чиновництва. А без нього, на жаль, за таких умов вже не перемогти.
Тобто, для перемоги потрібен розум, а не махновщина.

«РћС‚Р¶Рµ, поведінка РЎРІРѕР±РѕРґРё - це, навпаки, ковток СЃРІС–Р¶РѕРіРѕ повітря, свідчення того, що українці можуть вголос заявити РїСЂРѕ СЃРІРѕС— права та інтереси. Р† демонстрація того, СЏРє треба поводитися Р· донбасюками.»

Гарні слова. Але, РІРѕРЅРё С” лише свідченням твоєї індоктринації. Тобто, ідеологічної заанґажованості. РЈ політиці Р¶ для СЂРѕР·СѓРјРЅРѕС— оцінки ситуації, для правильних реакцій РєРѕСЂРёСЃРЅРµ РЅРµ «РєРѕР»РёРІР°РЅРЅСЏ Р· лінією партії», Р° саме прагматичний незаідеологізований аналіз. Тобто, РЅРµ ідеалізувати РѕРґРЅРёС…, РЅРµ демонізувати РґСЂСѓРіРёС…, СЏСЃРЅРѕ розуміти чого ти хочеш досягти С– РІС–Рґ чого ти заради досягнення бажаного РјСѓСЃРёС€ відмовитися.
Якщо ти приходиш в політику з ідеологічним поглядом - ти програєш. Приходиш з бажанням помститися - так само.
Чому у наших політиків так добре виходить дбати про себе і так погано дбати про країну та її громадян?
Бо РґРѕ СЃРІРѕС—С… інтересів РІРѕРЅРё ставляться прагматично. РўРѕР¶, якщо ти РІС–Рґ політики чекаєш «СЃРІС–Р¶РѕРіРѕ повітря», то вважай, що РІР¶Рµ переміг.:-)

ПростоВлізПобалакР[Останнi 20 месаг]
№ 1324187 вiд 2012-12-14 10:52:49

К.Барабас
в„– 1324186 РІiРґ 2012-12-14 10:48:28

Если б только на гесте, было б еще ничего. У нас ведь еще и честных и неподкупных журналистов хватает, которые постоянно пишут о всех промахах оппозиции и стараются вообще не писать про власть.

Рљ.Барабас [Останнi 20 месаг]
№ 1324186 вiд 2012-12-14 10:48:28

ПРастам можно нарушать все моральные и писаные законы - они ж такие. Оппозицию надо рассматривать с лупой: а вдруг кто-то из них в детстве переходил улицу на красный свет? - они ж моральные.

Отака хуйня на гесте не год и даже не три.

PRACTIK [Останнi 20 месаг]
№ 1324185 вiд 2012-12-14 10:29:01

Ukrainian Ranger
Зараз, на мою думку, єдиний шанс на розв'язання проблем - це тотальна війна регіоналам. Те, що зветься zero tolerance. Показати народові, до якого жаху та абсурду вони довели країну - і своєю поведінкою довести, що відкритий конфлікт зі злом кращий за парламентське угодовство з ним.
========
цю просто думку самопроголошений касандр ніяк не приймає.йому більш довподоби вміння домовлятися турчибезяйценюків за закон про вибори.та ще тисяча і одна домовленість яка зраджує нас та Україну та робить сильнішими ригівських українофобів.
політик.він ще один торговець в якого нема нічого святого,який торгує,дорожче продає та домовляється.таких Ісус виганяв з Храму.
я його давно зрозумів вже.у єврейського хлопчика свої приоритети.свій до свого по своє.нє мєшайтє работать,ну давайтє жє ,давайтє жє договаріваться.

-«СЃРєРѕР»СЊРєРѕ РІРё нам прєдложітє Р·Р° вєчноє прєзідєнтсво Януковіча?»
-«РўС–тул С– Черкасскую область?давайтє єщьо Полтаву С– РїРѕ рукам.»
і потім проголосити це своєю перемогою.вєдь моглі же і етого нє получіть!

Voxa( Рј. ЗапорiР¶Р¶СЏ) [Останнi 20 месаг]
№ 1324184 вiд 2012-12-14 10:20:32

єдине СЃ чим РјРѕР¶РЅРѕ погодитись Р· ПапараЦЦі, це те, шо СЏРєР±Рё РЎРІРѕР±РѕРґР° робила РІСЃРµ трохи тонше та професійніше :) то це Р± виглядало більш вправно С– додавало більше очок РґРѕ рейтингу. РўР° С– РєРєРґ Р±СѓРІ Р±Рё РЅР° загал вищий …
Але це звичайний політичний досвід, який здобувається роками.

Бухтій( РљРёС—РІ - чемпіон!) [Останнi 20 месаг]
№ 1324183 вiд 2012-12-14 10:14:26

2 ПапараЦЦі ХрєнOFF
в„– 1324174
Перехожу до повчально-менторського тону:)
Головна твоя помилка мені бачиться в тому, що ти намагаєшся тулити горбатого до стінки політичний підхід до гопників (ПР). А останні не розуміють рівних стосунків. Або вони нагинають, або їх. От Свобода цим і зайнялася (намагається нагнути ригів, чи хоч переконливо демонструє це). Якщо це хоч трохи зв'яже активність ПР, діяльність така корисна для України.
Чи природа самої Свободи є гопницькою, я зараз сперечатись не збираюсь, надто мало данних для дослідження:)

Voxa( Рј. ЗапорiР¶Р¶СЏ) [Останнi 20 месаг]
№ 1324182 вiд 2012-12-14 10:14:02

aTroy в„– 1324180,
конспиративная версия:
муж и жена,
брат и сестра :)

Ukrainian Ranger [Останнi 20 месаг]
№ 1324181 вiд 2012-12-14 09:45:22

Vichny
в„– 1324178

+ багато.

Якщо РІ Україні Р±СѓРґРµ захищено права українців, СЏ сам, обираючи РјС–Р¶ СѓРјРѕРІРЅРёРјРё Ударом та РЎРІРѕР±РѕРґРѕСЋ (праволіберальною та націоналістичною силами) обрав Р±Рё Удар. Але зараз - «РЅР° РІС–Р№РЅС– СЏРє РЅР° РІС–Р№РЅС–».

aTroy [Останнi 20 месаг]
№ 1324180 вiд 2012-12-14 09:42:43

РҐРјРј…
«РЇРє почесна касандра…СЂРёР·РёРєРЅСѓ припустити»(СЃ)Nebaba
«РџСЂРѕСЃС‚Рѕ СЏ Касандр.»(c)ПапараЦЦі ХрєнOFF

Ukrainian Ranger [Останнi 20 месаг]
№ 1324179 вiд 2012-12-14 09:39:44

ПапараЦЦі ХрєнOFF
в„– 1324174

Складається враження, що ти сам «Р»РµРіС–тимізуєш» цю владу.

РЇ маю РЅР° увазі РѕСЃСЊ це - «РђР»Рµ Р¶ для цього немає Р¶РѕРґРЅРёС… правових підстав!» Рђ РІС–РЅ: «Рђ мене це РЅС– С…СЂС–РЅР° РЅРµ гребе. РЇ хочу С– РІСЃРµ тут!».

Справа РЅРµ РІ тім, що хтось чогось «С…оче». Рђ РІ тому, що С” Конституція, згвалтована та сплюндрована донецькими. Р† регламент зРади такий само антиконституційний, СЏРє С– закон РїСЂРѕ РјРѕРІРё, С– ще десятки та сотні законів, ухвалених ригами!

Ось тільки до ВОС ніхто про це не говорив. Мовчки ковтали.

Далі. Що саме Фаріон зробила РїРѕ-гопницьки? Р’РѕРЅР° вправний оратор, С– РґСѓР¶Рµ чітко сформулювала СЃРІРѕС” ПОЛІТР?Р§РќР• ставлення РґРѕ РјРѕРІРЅРѕРіРѕ питання: політик, СЏРєРёР№ РЅРµ послуговується українською - або РЅРµ здатний вивчити С—С— Р±Рѕ дегенерат, або РЅРµ хоче Р±Рѕ українофоб. Думка цілковито правильна, С– саме справа політика - такі РґСѓРјРєРё проголошувати.

Бо політика, це, насамперед, зосередження на основних проблемах або, принаймні, тих, які ти, як тобі здається, можеш розв'язати чи, принаймні, вплинути на характер їхнього розв'язання.

Зараз, на мою думку, єдиний шанс на розв'язання проблем - це тотальна війна регіоналам. Те, що зветься zero tolerance. Показати народові, до якого жаху та абсурду вони довели країну - і своєю поведінкою довести, що відкритий конфлікт зі злом кращий за парламентське угодовство з ним.

РўРё хочеш чути РїСЂРѕ «РµРєРѕРЅРѕРјС–чну Р¶РѕРїСѓ»? Днями РўСЏРіРЅРёР±РѕРє РїСЂРѕ неї виступав, хочеш - знайди. Р† гадаю, що виступів Р±СѓРґРµ багато. Рђ виборців РџР  та РљРџРЈ складно Р±СѓРґРµ мобілізувати РјРѕРІРЅРёРјРё питаннями - С—С… РІР¶Рµ відмобілізовано максимально через створену саме РџР  напругу Сѓ суспільстві після «РјРѕРІРЅРѕРіРѕ закону». Р† що це дало РџР ? РњС–РЅСѓСЃ 2 мільйони виборців? Р’СЃРµ, навіть донецький бидлоелехторат РЅРµ купується РЅР° це, тож правда Р· РІСѓСЃС‚ РЎРІРѕР±РѕРґРё РЅРµ гальванізує трупа донбасячої ідеології.

Не треба хвилюватися за підтримку Удару з Батьківщиною - кожен виборець вирішить для себе. Тебе лякає радикалізм ВОС? Голосуй за черговий список об'єднаних з черговими табаловими, чом би й ні? Або, навпаки, задовбали кролєгі з турчиновими? Тоді йди до Свободи.

Антидонецький електорат сформовано, С– якщо країна РЅРµ втратить президентські РІРёР±РѕСЂРё, то Хама переможе Р±СѓРґСЊ-СЏРєРёР№ кандидат РІС–Рґ опозиції…

Отже, поведінка Свободи - це, навпаки, ковток свіжого повітря, свідчення того, що українці можуть вголос заявити про свої права та інтереси. І демонстрація того, як треба поводитися з донбасюками.

Vichny [Останнi 20 месаг]
№ 1324178 вiд 2012-12-14 09:38:49

ПапараЦЦі ХрєнOFF
в„– 1324177

Зараз не на часі шукати якісь недоліки в союзниках.
От коли зечару і пердунів повалять, і будуть нові вибори, тоді ти нам розкажеш, які Свобода підараси і чому за них голосувати не варто.
Можливо, багато хто з тобою і погодиться.

ПапараЦЦі ХрєнOFF [Останнi 20 месаг]
№ 1324177 вiд 2012-12-14 09:36:06

2 Vichny

Заспокойся, друже.
Я і сам думаю про паузу..
Добре розумію, що свої мізки у чужі голови не вставиш:-)
Просто я Касандр. А, отже, Писець бачу трошки раніше, аніж він непомітно підкрадеться з посмішкою хижою.:-)

Бухтій( РљРёС—РІ - чемпіон!) [Останнi 20 месаг]
№ 1324176 вiд 2012-12-14 09:29:21

Доброго ранку!


Vichny [Останнi 20 месаг]
№ 1324175 вiд 2012-12-14 09:28:57

Папараці точно хтось із Свободівців у чай насцяв.
Сконцентрувався б уже на чомусь конструктивному, бо заїбав своїм критиканством.
Навіть Лейкер з цього приводу попустився вже.

ПапараЦЦі ХрєнOFF [Останнi 20 месаг]
№ 1324174 вiд 2012-12-14 09:13:48

2 Ukrainian Ranger
в„– 1324164

Добре. Давай трохи спрагматизуємо суть суперечки.
До тебе СЏРє РґРѕ юриста приходить СЏРєРёР№СЃСЊ блазень С– каже: «РЇ хочу, щоб мені зробили (чи Сѓ мене було) те то С– те то». РўРё кажеш: «РђР»Рµ Р¶ для цього немає Р¶РѕРґРЅРёС… правових підстав!» Рђ РІС–РЅ: «Рђ мене це РЅС– С…СЂС–РЅР° РЅРµ гребе. РЇ хочу С– РІСЃРµ тут!».
Що можна сказати про цю людину?
Тільки те, що РІС–РЅ РЅС–С† РЅРµ має уявлення РїСЂРѕ те, СЏРє працює право С–, отже, ніколи СЃРІРѕРіРѕ РЅРµ РґРѕСЃСЏРіРЅРµ РЈ РџР РђР’РћР’Р?Р™ СПОСІБ.

А тепер даваймо перенесемо це у політику.
Чому ти вважаєш, що ТАКЕ мусить спрацювати у політиці?
У політиці немає своїх правил? законів?
Це РЅРµ так. Навіть, якщо хтось РЅР° ОБСІЛФі С– РЅРµ має уявлення РїСЂРѕ С—С…РЅС” існування (тому С– «Р°РїР»РѕРґСѓС” навстоячки» абсолютно гопницькому, тобто НЕПОЛІТР?Р§РќРћРњРЈ, жестові ПОЛІТР?РљРђ Ірини Фаріон).
РџСЂРѕ Р’РћРЎ РјРѕР¶РЅР° сказати так само СЏРє С– РїСЂРѕ лузера Р· прикладу: РІРѕРЅРё ніколи РЅРµ досягнуть своєї мети РЈ ПОЛІТР?Р§РќР?Р™ СПОСІБ.
Але ж вони не взяли кріса і не пішли до лісу, вони прийшли у парламент. Але на політиці ніц не розуміються і не хочуть брати до уваги політичні раціо.
І, якщо, скажімо, їхній Кошулинський просто через брак досвіду позавчора леґітимував фракцію КПУ, то це одне.
Але ж проблема у тому, що вони просто приречені не досягнути жодної зі своїх цілей, не пов'язаних з їхніми особистими інтересами (тут якраз усе набагато простіше і бандюки всіляко спонукатимуть їх до цього).
Приречені саме тому, що їхні дії мають провокативний, а не політичний характер.

Бо політика, це, насамперед, зосередження на основних проблемах або, принаймні, тих, які ти, як тобі здається, можеш розв'язати чи, принаймні, вплинути на характер їхнього розв'язання.
А тепер давай подивимося на вчорашню вимогу Тягнибока виступати українською.
Якщо це вимога до союзних фракцій - то навіщо тобі трибуна паралменту? Якщо це вимога до прусаків і комуняк, то це для них подарунок з небес. Така собі гра у піддавки. Більшою грою у піддавки може бути хіба що аналогічна вимога комуняк до тягнибоків.
Р† тоді РјРё РІСЃС– «РЅР°РІСЃС‚оячки аплодуватимемо» тому СЏРє Олег РўСЏРіРЅРёР±РѕРє сотоварищи героїчно РІС–РґСЂРёРЅСѓРІ брутальну РІРёРјРѕРіСѓ червонозадих!
Питання: а що за цим струсом повітря?
Право РЅРµ виступати українською РІРѕРЅРё мають. РўРѕ РјРѕР¶Рµ тягнибоки запропонували СЃРІС–Р№ законопроєкт, що визначав Р±Рё українську СЏРє єдину РјРѕРІСѓ, що РјРѕР¶Рµ використовуватися Сѓ парламенті? Р§Рё Сѓ РЅРёС… Р·'явилися шанси цю поправку провести РІ РѕР±РјС–РЅ РЅР° яґшамашеве «РѕР±СЂР°РЅРЅСЏ РїС–РґРѕСЂС–РІ РЅР° царство»?
РќС–. Єдина мета цієї РІРёРјРѕРіРё перевести політичну критику РґС–Р№ влади Сѓ деструктивне річище. Зняти тему економічної Р¶РѕРїРё С– ролі РІ РЅС–Р№ папєрєдніка новообраного прем'єра РђР·С–СЂРѕРІР°, змістивши увагу СѓСЃСЊРѕРіРѕ суспільства РЅР° те, СЏРє свободівці будуть заплескувати (чи «Р°РїР»РѕРґСѓРІР°С‚Рё навстоячки»?) РєРѕР¶РЅРѕРіРѕ, хто виступатиме СЂРѕСЃС–Р№СЃСЊРєРѕСЋ.
Тобто, ця С– наступні РґС–С— «РІРѕСЂРѕРіС–РІ серед українців» (СЃ) молодець,яґшамаше!) полягатиме Сѓ провокації - тобто дискредитації позиції опозиційних СЃРёР» С–, паралельно, мобілізації електорату РџР РЈ С– РљРџРЈ, що завдяки таким РґС–СЏРј покликаний забути СѓСЃС– брехливі обіцянки бандюків С– РєРѕРјСѓРЅСЏРє, шукаючи Сѓ РЅРёС… захисту РІС–Рґ аґресивних «Р±Р°РЅРґСЊРѕСЂ».

РЈ 2004-РјСѓ році РјРё відкрили для себе «РјРѕСЂР°Р»СЊРЅРёС… потвор Р· Донбасу». РЈ котрих РјРё допитувалися: РЇРє? РЇРє РІРё можете голосувати Р·Р° двічі СЃСѓРґРёРјРѕРіРѕ кримінальника, висуванця донбаської мафії, чию діяльність РІРё Сѓ себе увесь час спостерігаєте?
Прикрість Сѓ тому, що СЃСЊРѕРіРѕРґРЅС– Сѓ такій неморальній РїРѕР·С– стоїмо РјРё, підтримуючи таких самих «СЃРІРѕС—С… сучих СЃРёРЅС–РІ».
Р— тією лише різницею, що РјРё отримаємо РІС–Рґ цього значно менше, аніж бидло Донбасу, тому що бандюки, захопивши (спасибі противсіхам!) владу, РІСЂСЏРґРё-РіРѕРґРё Р·Р° рахунок інших СЂРµТ‘С–РѕРЅС–РІ кидають своєму бидлу кістку, Р° наші голопупенки РґРѕ влади ніколи РЅРµ прийдуть. Саме тому, що РІРѕРЅРё РЅРµ вміють «Р·Р°РіСЂР°РІР°С‚Рё Р· публікою». Себто, РЅРµ те, щоб брехати (це РІРѕРЅРё якраз вміють), Р° просто грають РЅРµ РЅР° захоплення позаелекторальних мас, Р° РЅР° поляризацію електоратів.

З 1991 року, коли підтримка проукраїнських сил на виборах в сумі становила близько 25%, ми прийшли до ситуації, коли проукраїнські сили на всіх останніх виборах отримують сталу більшість.
РЈ 2010 році РІ янучар РЅРµ було іншої можливості перемогти РЅР° виборах, РѕРєСЂС–Рј СЏРє через розбрат серед помаранчевих С– феномен «РїСЂРѕС‚ивсіхофренії».
Зараз їхня єдина надія зіграти на неоднорідності проукраїнського електорату, поляризувавши його за допомоги радикалів.
Це тільки недалеким людям (привіш, яґшамаше!) здається, що ВОС - це проблема реґіонів.
Ні, це проблема Удару та Батьківщини. Тих середовищ, звідки можуть вийти кандидати, здатні перемогти бандюків з таким відривом, що жодними фальсифікаціями його не перекриєш.
Тобто, це мусила би бути і наша проблема, якщо нас цікавить те, як ми можемо відібрати у бандюків владу, яку вони (дякуючи противсіхам!) вважають, що отримали назавжди.
Або не наша проблема, якщо нас цікавить тільки, як Мірошниченко замочить в сортирі якогось хомутинника чи (дай Боже!) колесниченка і як наша жаннод'арк Іринофаріон красиво обісре азірова з ялинковичем.

РїСЂeСЃСЃ-aттaС€e [Останнi 20 месаг]
№ 1324173 вiд 2012-12-14 09:09:26

Бeндeрoвeц и рaсист!

Р РћРњРђРќ ЕРЕМЕНКО: «Р’ Р РћРЎРЎР?Р? НЕПРР?РЇРўРќРћ РЈР”Р?ВЛЯЕТ ГРУБОСТЬ ЛЮДЕЙ. Р’ ЕВРОПЕ ТАКОГО НЕТ»

Полузащитник казанского «Р СѓР±РёРЅР°» Рё СЃР±РѕСЂРЅРѕР№ Финляндии Роман Ерёменко рассказал, Рє чему РІ Р РѕСЃСЃРёРё РѕРЅ так Рё РЅРµ СЃРјРѕРі привыкнуть. Футболист признался, что его неприятно удивляет грубость людей РІ повседневной Р¶РёР·РЅРё.

"Неприятно удивляет грубость людей. Какая-то порой необоснованная агрессия, хамство — например, в магазинах…. Я же жил в европейских странах. Там такого нет.

Конечно, РІ Казани СЏ СѓР¶Рµ полностью освоился. РЇ Р¶Рµ РІ Киеве пробыл три РіРѕРґР°, Р° Р¶РёР·РЅСЊ РІ Р РѕСЃСЃРёРё Рё РЅР° Украине сильно отличается«, — цитирует Ерёменко »РЎРїРѕСЂС‚-экспресс".
http://www.dynamomania.com/news/187840-roman-eremenko-v-rossii-nepriyatno-udivlyaet-grubost-lyudey-v-evrope-takogo-net

Ukrainian Ranger [Останнi 20 месаг]
№ 1324172 вiд 2012-12-14 08:55:16

Доброго ранку, В'єтнам!

Perfect Stranger(http://www.ukrainiansoccer.net) [Останнi 20 месаг]
№ 1324171 вiд 2012-12-14 07:14:11

РџРѕСЃРѕР» Р Р¤ РІ Украине Михаил Зурабов РІ четверг вручил 14-летнему киевскому школьнику Рё казаку Верного казачества Андрею Савельеву памятные часы президента Р РѕСЃСЃРёРё РІ знак благодарности «Р·Р° спасение СЂРѕСЃСЃРёР№СЃРєРѕРіРѕ флага РѕС‚ надругательства».

РќeР№РјoРІiСЂРЅo С‰o РІ Києвi…

OlegSh [Останнi 20 месаг]
№ 1324170 вiд 2012-12-14 03:47:24

«»РЇ РіРѕРІРѕСЂРёРІ РїСЂРѕ те, що відкритий РґРѕ ідеї транснаціональних ліг. РњРё обговорювали цю тему, С– повинен сказати, що реакція РЅР° неї вельми неоднозначна, причому негативне ставлення переважає над позитивним. Там С” СЂСЏРґ делікатних проблем, оскільки, якщо кілька ліг захочуть злитися РІ РѕРґРЅСѓ, виникнуть питання законодавчого РїРѕСЂСЏРґРєСѓ, що стосуються безпеки, оподаткування та інших нормативів. Таким чином, перш Р·Р° РІСЃРµ нам треба переконатися, що РІСЃС– РІРѕРЅРё готові РґРѕ цього РІ політичному плані.

Що Р¶ стосується спортивної сторони справи… Думаю, якщо РґРІС– країни мають намір РѕР±'єднатися, то грати РІ Лізі чемпіонів хочеться РѕР±РѕРј. Але якщо РІРѕРЅРё розігрують РѕРґРёРЅ чемпіонат, то право РЅР° це отримають лише команди, що зайняли РІ РЅСЊРѕРјСѓ перші РґРІР° місця - С– тоді РѕРґРЅР° Р· РґРІРѕС… країн РјРѕР¶Рµ залишитися без представника РІ Лізі чемпіонів«, - цитує Платіні РЎРїРѕСЂС‚-експрес.»

Вiд сeбe дoдaм, щo Суркiс мoжe зaлишитися й бeз Лiги Єврoпи. Шкoдa, щo гoлoвa в ньoгo нe для думaння..

Ukrainian Ranger [Останнi 20 месаг]
№ 1324169 вiд 2012-12-14 00:27:21

Voxa( м.Запоріжжя)
в„– 1324168

Всіх Березовських до Англії тягне наче магнітом:)

Voxa( Рј.Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1324168 вiд 2012-12-14 00:25:47

«Р“олкипер «Оболони» 22-летний Р?РіРѕСЂСЊ Березовский вместо того, чтобы отдыхать РІ теплых краях после изнурительной осенней части сезона, отправился РЅР° просмотр. Р­РєСЃ-вратарь молодежной СЃР±РѕСЂРЅРѕР№ Украины находится РІ стане британского «Сток-Сити».»

прикольно …

РїРёРѕРЅР­СЂ [Останнi 20 месаг]
№ 1324167 вiд 2012-12-14 00:22:58

после прошлых выборов РЅРµ согласных СЃ линией хреновых заклеймили протывсихами, после этих просто гопниками, маски сброшены…

пожалуй хренов будет тем персонажем ради которого изучу еретическую и как работает игвар-лист, а то это невыносимо, он/она/оно все кланяется и кланяется.

yagshamash [Останнi 20 месаг]
№ 1324166 вiд 2012-12-14 00:14:00

ps. Pomitte, u den obranna pidoriw na carstwo u naszoho dopysuwacza worohy sered ukrajinciw. Fuck off you twat!

yagshamash [Останнi 20 месаг]
№ 1324165 вiд 2012-12-14 00:07:28

paparazzi ty sho bahatorukyj?:). Splaczyj agent? Idy kudy tebe zdajetsa wzhe chtos posylaw tut. Ale mozhu pomylatysa. Todi zalyszajsa szcze bo ty stworujesz widpowidne protestne seredowysze szo pracuje na ukrajinu. PS szos tebe dowho ne bulo. Kontora piszet? Partija vezde?

Ukrainian Ranger [Останнi 20 месаг]
№ 1324164 вiд 2012-12-13 23:45:02

ПапараЦЦі ХрєнOFF
в„– 1324133

Йосько Сталін свого часу нічого не казав про необхідність геноциду українців. Але ж знищував?

РўРѕРјСѓ РЅРµ треба РїСЂРѕ «РІС–дсутність закликів щодо репресивних практик». Для цих закликів РІ РЅРёС… С” РІСѓР·СЊРєРµ коло Р±РѕР№РѕРІРёС… підарасів - СЂС–Р·РЅС– каліснічєнкі, маркови, царькови. Рђ партії РІ цілому - діють. Їхня мета - Україна без українців. Змоскалізувати чи змусити РґРѕ еміграції, вбити чи кинути Р·Р° грати - С—Рј РІСЃРµ РѕРґРЅРѕ.

Тому вони - нацисти. Бо ліквідують господарів цієї країни.

Тепер щодо Ізраїлю. Я помиляюся, чи у їхній Декларації Незалежності були ось такі слова:

«[…] Єврейський народ, СЏРє С– РІСЃСЏРєРёР№ інший народ, має РїСЂРёСЂРѕРґРЅРёРј правом бути незалежним Сѓ СЃРІРѕС—Р№ суверенній державю.»

Згадай СЃРІРѕР±РѕРґС–РІСЃСЊРєРµ - «РЅР° СЃРІРѕС—Р№, Богом даній землі».

Це і є націоналізм, нормальний людський націоналізм - щоб українець в Україні мав не менші права, аніж єврей в Ізраїлі.

Решта твоїх коментарів - взагалі шок.

РЇРєС– такі домовленості РїСЂРѕ Табалових? Р— регіоналами РјРѕР¶РЅР° домовлятися лише Р·Р° РґРѕРїРѕРјРѕРіРѕСЋ вогнепальної Р·Р±СЂРѕС—, Р±Рѕ інші домовленості РІРѕРЅРё РЅРµ визнають. «Р›РѕС…Р° кінуть РЅС” РІ западло».

Проблема не в ВОС, а в українцях. Якби народ справді прагнув позбутися донбасятини, голосували б лише за Свободу, а не за гламурного кролика та незрозумілого Кличка. А тепер - маємо те що маємо.

Сподіваюся лише на те, що 10% за Свободу - лише початок, а ці хлопці в Раді не зрадять. Буде і 15, і 20%, а головне - ті, хто дав зараз оті 10%, вже готові вийти на вулиці. А нагода для цього буде.

COLE [Останнi 20 месаг]
№ 1324163 вiд 2012-12-13 23:24:36

2 ПапараЦЦі ХрєнOFF
в„– 1324158

Тут дело в чем.

Я понимаю, почему рыги сами протолкнули закон о поименном голосовании - чтобы Яценюки на собирали карточки, и в нужное время можно было покупать ситуативных тушек - потому что фракционного конституционного большинства как в прошлом созыве имени Чечетова у них нет.

Но вот сейчас - какая разница, как бы выбрали Азарова с Рыбаком - поименно или чужими кнопочками, есть основания полагать, что у регионалов не хватало голосов? Нет, не слышал такого.

РЇ РЅРµ сильно понимаю РІРѕС‚ этого: «С‚РёРїРѕРІР° провокація, спрямована РЅР° виправдання регіоналів РІ очах С—С…РЅСЊРѕРіРѕ електорату» - оправдание чего?

Р? РїРѕРєР° что понимаю, что «РїСЂРѕРІРѕРєР°С†РёСЏ» эта может иметь смысл только для того, чтобы начать СЃ «СЂР°Р·СЂС‹РІР° договоренностей» Рѕ персональном голосвании, чтобы РЅР° следующей неделе начать голосование РїРѕ важным вопросам (например, поправки Рє бюджету) Рё рыгам РЅСѓР¶РЅР° единогласность (Рё РІСЃРµ голоса+еще чуть-чуть). РќРѕ эту догадку (это правда всего лишь догадка) РјС‹ можем проверить только РїРѕР·Р¶Рµ - если рыги продолжат РІ том Р¶Рµ РґСѓС…Рµ, типа как СЃ СЂСѓСЃСЃРєРёРј языком РІ стране «РЅСѓ так Р¶Рµ всегда Рё было, РјС‹ так всегда Рё голосовали».

Р?ли СЏ что-то упускаю?

Бухтій( РљРёС—РІ - чемпіон!) [Останнi 20 месаг]
№ 1324161 вiд 2012-12-13 23:07:42

2 ПапараЦЦі ХрєнOFF
в„– 1324133
А що болгарин? Дали б грошей голандцю чи португезу, на нашу неєвропейскість вказували б вони. Реакція Европарламенту - собакопавлівська. Ніхто не розбирався у якійсь тій Свободі, кому вона треба. З'явилося пару публікацій про свободівську нетолерантність - гав!
І розбиратись не будуть. Тому шанси ригів на приєднання до ЕС досить великі, аби риги самі схотіли.

Невропатолог [Останнi 20 месаг]
№ 1324160 вiд 2012-12-13 23:00:21

merson
в„– 1324159 РІiРґ 2012-12-13 22:52:41
Р’РѕР·РјРѕР¶РЅРѕ… Надо аудио поискать… РќРѕ напалм…

merson [Останнi 20 месаг]
№ 1324159 вiд 2012-12-13 22:52:41

Невропатолог
в„– 1324154

и еще ,там по ходу не было никакого Бубнова..мысли правильные блогеру принадлежат ,а вью это так ,форма подачи ,чтоб не обидеть никого

ПапараЦЦі ХрєнOFF [Останнi 20 месаг]
№ 1324158 вiд 2012-12-13 22:51:03

2 COLE

«Р§С‚Рѕ Р·Р° »РґРѕРјРѕРІР»РµРЅРѕСЃС‚С– РїРѕ Табаловим"

А лінк я кому давав?:-)
Домовленості: тільки індивідуальне голосування і табаловим карток не давати.
РЇРєР±Рё регіонали порушили Р·РѕР±РѕРІ'язання щодо індивідуального голосування Сѓ «СЃС‚ерильних умовах», то РјРѕР¶РЅР° було Р± говорити РїСЂРѕ те, що говорила Кужель («РјРё ще раз переконались, що Р· кидалами РЅРµ РјРѕР¶РЅР° мати справу»). Рђ так, знічев'СЏ РўСЏРіРЅРёР±РѕРє http://www.pravda.com.ua/news/2012/12/13/6979509/ почав вимагати те, що депутатам дозволяє Рї.1 СЃС‚.9 закону http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/5029-17 .
Єдина мета цього виступу - зав'язати Р±С–Р№РєСѓ Р· колесниченками. Після цього РІР¶Рµ ніхто РїСЂРѕ Р¶РѕРґРЅС– домовленості… Хоча обрати Рибака С– РђР·С–СЂРѕРІР° дали без проблем РІ РѕР±РјС–РЅ РЅР° СЃРІРѕРіРѕ Кошулинського.
Тобто, типова провокація, спрямована на виправдання регіоналів в очах їхнього електорату.

COLE [Останнi 20 месаг]
№ 1324157 вiд 2012-12-13 22:50:30

>> Хачериди в обороне, понял, Велозу в полузащите это два игрока, которые могут играть.

ну шо-то такое мы про Динамо и думаем ггг

Someone [Останнi 20 месаг]
№ 1324156 вiд 2012-12-13 22:50:28

2 Невропатолог
в„– 1324155

Блин, опередил меня :)

Невропатолог [Останнi 20 месаг]
№ 1324155 вiд 2012-12-13 22:48:54

РђРђРђРђРђРђРђРђРђ :-))))))))))))))))))) Р?стерика Рё слёзы :-))))))
" РЇ Р±С‹, РЅР° месте РЎСѓСЂРєРёСЃР°, РєСѓРїРёР» Р±С‹ клуб, РіРґРµ-РЅРёР±СѓРґСЊ РІ степном колхозе. РќСѓ, команду. Чтоб было поле там Рё первенство района было. Оформил Р±С‹ РЅР° подставное лицо. Р? всех там, 30 или 20 СЃ чем-то человек, РІ аренду. Р? пешком, дать РёРј карту, пусть РёРґСѓС‚. Алиев СЃ Милевским впереди, снабжать девками, выпивкой Рё едой.

Среди недели козы, коровы газон, хахах, стригут. Пришли в субботу, кизяки поотбрасывали, с бабками поругались местными. На первенство района сыграли.

А на место этих набрать нормальных пацанов, взять нормальных тренеров и строить команду."

Невропатолог [Останнi 20 месаг]
№ 1324154 вiд 2012-12-13 22:46:32

Сами соперники не забьют, Михалык или Силва помогут. Они уже, хахах, Коваля в свой клуб бокопоров приняли.
Понял, клуб у них уже есть, сыка, масонов-бокопоров.

merson
в„– 1324153 РІiРґ 2012-12-13 22:42:
Согласен. Там рационального много по сути. По крайней мере имеет право на жизнь.
РќРѕ РїРѕ форме изложения… РЇ так ржал только, РєРѕРіРґР° «Р”РњР‘» смотрел:-)))

merson [Останнi 20 месаг]
№ 1324153 вiд 2012-12-13 22:42:56

Невропатолог
в„– 1324144 РІiРґ 2012-12-13 22:11:03
в отношении схемы и расстановки оно право безусловно ,как и по качествам игроков
Р° РїРѕ форме изложения еще Рё для Р?РњРЎР° доступно,
да и по Христу с Золотым мячем в точку,но это мое уже личное )

Петрович,покажи там при случае )типа взгляд со стороны

Невропатолог [Останнi 20 месаг]
№ 1324152 вiд 2012-12-13 22:41:38

«Рђ РІ наши времена, если РІ Киеве выиграл, РіРѕРґ пила команда. Просто РјРѕР¶РЅРѕ дальше было РЅРµ играть. Р’РѕС‚ каким было Динамо Киев.»

Someone [Останнi 20 месаг]
№ 1324151 вiд 2012-12-13 22:37:42

Да будь у тебя хоть три Золотых мяча. Вон Месси, сыка, он же в тренеры не лезет. Ему сказали, он делает. Молча. :)))

Невропатолог [Останнi 20 месаг]
№ 1324150 вiд 2012-12-13 22:34:12

«Р?С… проще перезачать, чем сделать РёР· РЅРёС… футболистов. »
:-)))))))))))))

COLE [Останнi 20 месаг]
№ 1324149 вiд 2012-12-13 22:29:39

2 Йопрст!
в„– 1324145

никто еще не считал, сколько статей конституции нарушает эта хуйня?

Невропатолог [Останнi 20 месаг]
№ 1324148 вiд 2012-12-13 22:23:26

Оттуда же :-)))

« Мечты Р¶, сыка, сбываются. РЇ Р±С‹ сейчас РЅРµ Блохина жалел, нет. Болельщиков пожалел Р±С‹. РЎСѓСЂРєРёСЃ РёРј должен, каждому, РїРѕ приставке купить Рё РїРѕ Р¤Р?ФА 13, чтоб РёС… Динамо, хоть РіРґРµ-то выигрывало, хахах. РџРѕРЅСЏР»? РќРµ РЅР° РёРіСЂРѕРєРѕРІ деньги тратить, Р° РЅР° болельщиков.»


Сторiнки :
[ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ]
Archives

🔍 Пошук
Copyright (C)2001 by Star
Idea by Ukrainian Ranger

При использованиии материалов сайта ссылка на ОБСИЛФ(www.obsilf.kiev.ua) обязательна.