🔍 Пошук
⚙ Опції
Відображення
Фільтрування
Сторінки
Нові повідомлення
OBSILF

Тут є кацапською мовою старе посилання для реєстрації аббатів. Наче працює: http://www.obsilf.kiev.ua/register/
Хто такий :
Моє мило (E-mail) :
Чарiвне слово :
Звiдкiля :
Маю пагу (URL) :
Хочу сказати :
Головна | Нові повідомлення
Загалом месаг : 1746423 на 10956 сторiнках. Поточна сторiнка : 1345.
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1692660 вiд 2024-06-08 18:30:46

Vichny
№ 1692659
----
Питання не ЩО вона пише, а для чого вона пише, що або хто є мотивацією до такої хуйні.

Є ціла область, називається менеджмент змін, є політика, глобальна політика.

В яку шухляду помістити пані Безуглу?

Vichny [Останнi 20 месаг]
№ 1692659 вiд 2024-06-08 18:20:26

Пробегавший, вона, пригаючи на З., не промотила С. Навпаки, писала всюди що С.- не найкращий кандидат.
При обох хуйні багато, десь однакової, десь різної, обидва, по суті, продуктм однієї і тієї ж системи.

PEPSI( Merkury) [Останнi 20 месаг]
№ 1692658 вiд 2024-06-08 18:19:16

VVV
№ 1692656
так і є. Нажаль. Був такий колись Микитин у збірній. Працьовитий. Його возили всі суперники, завжди.
Або ще був такий Старостяк. Теж працьовитий і нулячий.
Конопля і Бондар з того ж тіста, поки що.

Ну а шо, а шо, - інших немає :-(.

PEPSI( Merkury) [Останнi 20 месаг]
№ 1692657 вiд 2024-06-08 18:10:18

Nevropatolog
№ 1692649
Так, трошки підтоплюю, бо Звягель фарм-клуб Полісся і дербі-партнер Кераміка (Баранівка).
Я свого часу (1990-1994 рр) зіграв проти Звягеля сумарно ігор 10-12. Лівим захисником. Дуже лівим :-).

VVV [Останнi 20 месаг]
№ 1692656 вiд 2024-06-08 18:09:52

PEPSI( Merkury)
№ 1692654
Так.Конопля не має високого класу, але працьовитий.Щоправда серьйозні суперники його люто возять, але поки другого Миколенка не знайшли. Тимчик гірший за Коноплю, хоча і таланту має більше (може макітра підводить).

PEPSI( Merkury) [Останнi 20 месаг]
№ 1692655 вiд 2024-06-08 18:06:30

Грше Коноплі лише Бондар.

PEPSI( Merkury) [Останнi 20 месаг]
№ 1692654 вiд 2024-06-08 18:06:05

Nedopysuvach (ale Potsinovuvach)( )
№ 1692627
ну, Копопля, з того що бачив - переляк переляканий, досвіду мало (що не дивно), але і інтелекту мало, або він перебивається страхом. Його возив, возить і буде возити фейсом об газон будь-який гравець збірної середнього і вищого рівня з європи.
Бо рівень Коноплі наразі занизький. Мені страшно за його фланг, коли він на полі. Фактор ризику. А я єтого не люблю.

olma [Останнi 20 месаг]
№ 1692653 вiд 2024-06-08 18:01:22

Ніколи не кажіть Пьотр Желінскі, Томаш Кенджора.

Казати треба Пйотр Жєліньскі, і Томаш Кендьжьора. А на письмі треба передавти ці польські імена Як Зєлінський, Кендзьора.

Ці спортивні журналісти сучасні дуже спритні, але є правила, які склалися історично.

olma [Останнi 20 месаг]
№ 1692652 вiд 2024-06-08 17:56:00

Може бути і те, і тамте.

olma [Останнi 20 месаг]
№ 1692651 вiд 2024-06-08 17:55:35

Питання тут одне, чи Зеленський читає Фейсбук Безуглої і … все ОК, чи його тримають у «теплій ванні», а шакали з ОП так справляють свою політику.

пробегавший( пробегавший) [Останнi 20 месаг]
№ 1692650 вiд 2024-06-08 16:58:44

2 klirik
№ 1692642
чомусь бояться запитати у тп як же так, Сирського ж вона промоутила. Сцуко, с такими … і вороги не потрібні.

Nevropatolog [Останнi 20 месаг]
№ 1692649 вiд 2024-06-08 14:56:48

Пепсі, ти ж мабуть і за Звягіль топиш? То вітаю з підвищенням до першої ліги. Непогані негритята там. Один гол забив Хусту переможний. Інший ЦЗ взагалі як з фронту - голова перебинтована, нога вся в пластирях, рука перебинтована))

Enot [Останнi 20 месаг]
№ 1692648 вiд 2024-06-08 14:42:07

Вар був у Тетобургському лісі)

Batyj [Останнi 20 месаг]
№ 1692647 вiд 2024-06-08 14:29:17

2 Pryvyd Zamku
№ 1692644
и где был Вар када завплили Таловерова?

olma [Останнi 20 месаг]
№ 1692646 вiд 2024-06-08 14:20:29

Four Israeli hostages kidnapped by Hamas from the Nova music festival during the group’s 7 October attacks have been rescued, Israel’s army has announced.

Those rescued are Noa Argamani, 25, Almog Meir Jan, 21, Andrei Kozlov, 27, and Shlomi Ziv, 40, the Israel Defense Forces said.
They were rescued in a joint “complex” daytime operation, conducted with Israel Securities Authority and Israel Police, from two separate locations in Nuseirat, central Gaza, the IDF said.

They are in good medical condition and have been transferred to the 'Sheba' Tel-HaShomer Medical Center for further medical examinations, the IDF said.

Ізраїль здійснив спецоперацію і звільнив живими 4 заручників, яких хамасівці захопили на фестивалі Нова жовтня.

VVV [Останнi 20 месаг]
№ 1692645 вiд 2024-06-08 14:02:25

Pryvyd Zamku( Привид Замку)
№ 1692644

ну типу коли поляки забивали перший гол, ВАР мав втрутитися 100%, бо на Таловєрові якийсь польський дзюдоіст кидок тренував. але ВАР то дивна штука.

Pryvyd Zamku( Привид Замку) [Останнi 20 месаг]
№ 1692644 вiд 2024-06-08 13:32:24

2 Batyj
№ 1692636
Для любителів уєбати локтем винайшли вар.

Nevropatolog [Останнi 20 месаг]
№ 1692643 вiд 2024-06-08 13:28:30

Хтось дуже хоче привести до керівництва Когось… А кому це потрібно, як не кацапам?

klirik [Останнi 20 месаг]
№ 1692642 вiд 2024-06-08 13:16:25

Як прикольно зміщенні акценти.
Коли звільняли Залужного то йому дорікали тим що він не має плана бо «ох, ах, нещасні бідолашні союзники не розуміють яку техніку нам постачати, не розуміючи кінцеву мету задумів Залужного».
Тепер про план всі забули (бо дійсно, який план, якщо ми по всій ділянці фронта перебуваєм у глухій обороні і повністю втратили будь-яку інціативу). Тепер хуєсосім недолугих генералів на місцях.

p.s. якщо взяти топографічну карту то можно побачити що Роботино перебуває на висоті (150.5м) по відношенню до навколишніх сил і Токмака. Про це не раз писали військові. Тобто, вона і тут збрехала щоб зманіпулювати в свій бік.

Nedopysuvach (ale Potsinovuvach)( ) [Останнi 20 месаг]
№ 1692641 вiд 2024-06-08 13:13:05

ТП вже каже, що їй погрожують. І хоча вона нафуй нікому не потрібна, що як кацапи спробують її замочити з метою подальшої дестабілізації - а фулі нє?

Nevropatolog [Останнi 20 месаг]
№ 1692640 вiд 2024-06-08 12:59:21

Як інформує Безугла, вчора на заслуховуванні комітету були:

Баргилевич - начальник Генштабу ЗСУ (основний доповідач)
Лебеденко - заступник Головкома ЗСУ (лівий пасажир щодо теми засідання, заступник з технологій, Сирський сам побоявся прийти - прислав зама. - М.Б.)
Драпатий - заступник Баргилевича (визначений керувати обороною Харківщини після скандального зняття Галушкіна, його коментарі були найбільш предметними з усіх; нові обов'язки Драпатого - це «зіслання», бо не з фракції Головкома - М.Б.)
Скібіцький - заступник Буданова з ГУР МОУ (розвідка попереджала ЗСУ про вторгнення мінімум за місяць - знову «граблі», згадується 2022 рік. - М.Б)
Дубровін - керівник ДВКР (військова контррозвідка, свідки безладу в ЗСУ. - М.Б.)
Яковець - керівник держспецтранспорту (вони займаються фортифікаціями в Міноборони, призначений недавно, після того, як Сирський випер його з сил підтримки ЗСУ, бо теж не «свій». - М.Б.)
Цяцкун - керівник прикордонної розвідки (мовчав. - М.Б.)
«Усі вони генерали. Ще сиділи у »свиті« кілька сумних полковників, які мовчали. Наприклад, начальник управління воєнно-стратегічного аналізу (у нас таке є, ага!) - без жодних матеріалів і не сказав жодного слова», - зауважила нардепка.

За її словами, Баргилевич на пальцях (ніяких матеріалів не підготували. - М.Б.) розказував, яка важка, але контрольована ситуація. Чому важливо тримати Кринки і яке критичне значення має Роботине. Як фортифікації першої лінії будують підрозділи відповідно до потреб, а Генштаб надає методичну підтримку ОВА для другої і третьої ліній. Що по Харківщині всі бойові розпорядження були.

«На запитання, чому на напрямку удару росіян була тільки 125-та ТРО, а у Вовчанську не було ЖОДНОГО підрозділу ЗСУ, ухилявся від відповіді. Загалом, наговорив багато. Цього разу нарешті ми мали протоколювання засідання, і частину протоколу можна буде назвати »як ми про…ли вторгнення, 2024«. Також там зафіксована брехня щодо Кринок і Роботине», - додає вона.

Також читайте: Новий керівник фронтом генерал Содоль - злочинець. Сирський дозволив йому поставити «своїх», - заступниця голови комітету ВР Безугла

«Так ось, Роботине вже кілька тижнів не наше. І про це мовчать. І Кринки де факто вже теж (недавно). Роботине - єдиний результат контрнаступу Залужного, село в низині, яке стало кладовищем життів, західної техніки та самовпевненості генералітету. Тепер ще це для мене символ брехні і »нічого не змінилося". Кринки - кривавий проєкт Содоля, який пішов на підвищення, щоб втратити Авдіївку і прогавити Харківщину. Генерали, ви вважаєте, що союзники дурні, вони не бачать із супутників, що і як відбувається? Серйозно? В соцмережах і на карті Deep State більше правди.

Після засідання Баргилевич погрожував, що якщо я писатиму про нього, то ворог, а щодо ворогів він до кінця. І що я гірша за росіян. Ніщо не гірше за росіян, але генерали-брехуни - дуже близько!", - запевняє Безугла.

«Олександре Станіславовичу, (Безугла звертається до Сирського. - Ред.) ідіть на ВЛК! Відкрийте нам шанси, ідіть, просто йдіть…Армія може воювати, ПЕРЕМАГАТИ, але без Вас та усіх цих фракційних, нам треба нові командири! Не душіть! Армії треба кисень!»

------------

Цю мадам потрібно до контррозвідки…
Немає сумнівів, що це ручна абізянка і таку діяльність і заяви дозволяють, дозують і направляють. Судячи з кампанії проти Залужного, абізянка Єрмака. Але виявляється, що усунення Залужного лише перший етап і Сирський тут лише тимчасова особа. Стало очевидним, що вся діяльність цієї ТП і її кураторів направлена на призначення якоїсь конкретної особи. Думаю, скоро почнуть озвучувати. І не факт, що в цьому не замішані кацапи. Навіть скоріш за все…

olma [Останнi 20 месаг]
№ 1692639 вiд 2024-06-08 11:24:05

Треба розвивати і вчити футболіста у будь-якому віці. Ці ж самі Ванат, Тимчик - це ж Будулай з Гусевим останні 3 роки їх тренували?
Довбик у Жироні явно додав, загострює капітально.

Sauron [Останнi 20 месаг]
№ 1692638 вiд 2024-06-08 11:00:03

Batyj
№ 1692636

Не лише зріст, а й швидкість і різкість.
Коли грав за молодіжку, ще здалось, що він чудово читає гру, бо було багато перехоплень.

Sauron [Останнi 20 месаг]
№ 1692637 вiд 2024-06-08 10:37:47

Ну молодий він ще. Проте бачить як багато йому ще треба покращувати.

Batyj [Останнi 20 месаг]
№ 1692636 вiд 2024-06-08 10:28:00

Таловеровп взяли за рост. Такоко нихера не помогло при первом голе. Его тупо завалили, не дали выбить мяч головой..а он падал, развев руки, вместо того, чтоб уебать поляка локтем по ебалу..

Sauron [Останнi 20 месаг]
№ 1692635 вiд 2024-06-08 10:25:55

Valeriy
№ 1692633

Таловєров справді дуже перспективний, а от в Бондара щось не вірю сильно. Недостатньо міцний для ЦЗ…

Sauron [Останнi 20 месаг]
№ 1692634 вiд 2024-06-08 10:24:15

У поляків 8 травмованих, хоча наче лише Мілік під загрозою пропуску початку Євро.

Valeriy [Останнi 20 месаг]
№ 1692633 вiд 2024-06-08 10:20:44

Sauron
№ 1692630 вiд 2024-06-08 10:15:37

PEPSI( Merkury)
№ 1692623

Пам'ятаю нарід те саме казав на Судакова, якого брали на Євро і я був чи не єдиний, хто те схвалив. :)
---------------------------------------------------
Не зовсім так , бо я також бачив в Судакові великий потенціал .

Valeriy [Останнi 20 месаг]
№ 1692632 вiд 2024-06-08 10:18:50

Nedopysuvach (ale Potsinovuvach)( )
№ 1692629 вiд 2024-06-08 09:52:24

Valeriy
№ 1692609 вiд 2024-06-07 23:27:28

Модель пересування по полю справді була інша, але маю на увазі насамперед рішучу готовність у 101-й раз робити те, що перші 100 разів не принесло жодного результату.
-------------------------------------------------------------
Лозинський був безнадійний , а з Тимчиком , не зважаючи на його 27 років , можна працювати. Але не показувати на фішках , теоретизуючи та заглядаючи йому в очі , а працювати індивідуально на тренуваннях , раз за разом моделюючи проходи в лінію , з наступним прострілом .Все це напрацювається.

Sauron [Останнi 20 месаг]
№ 1692631 вiд 2024-06-08 10:17:21

А Тимчик може стати в пригоді, якщо буде суперник, якому треба забивати і який при тому не будує автобус.

Sauron [Останнi 20 месаг]
№ 1692630 вiд 2024-06-08 10:15:37

PEPSI( Merkury)
№ 1692623

Пам'ятаю нарід те саме казав на Судакова, якого брали на Євро і я був чи не єдиний, хто те схвалив. :)
Бондар та Таловеров мають мізерні шанси зіграти на ЧЄ. Хай набираються досвіду.

Nedopysuvach (ale Potsinovuvach)( ) [Останнi 20 месаг]
№ 1692629 вiд 2024-06-08 09:52:24

Valeriy
№ 1692609 вiд 2024-06-07 23:27:28

Модель пересування по полю справді була інша, але маю на увазі насамперед рішучу готовність у 101-й раз робити те, що перші 100 разів не принесло жодного результату.

Nedopysuvach (ale Potsinovuvach)( ) [Останнi 20 месаг]
№ 1692628 вiд 2024-06-08 09:41:58

Ванат - так, десь затримався на молодіжному рівні. Якщо навіть у нинішньому ЧУ хоче бути провідним нападником, час вже дорослішати.

Nedopysuvach (ale Potsinovuvach)( ) [Останнi 20 месаг]
№ 1692627 вiд 2024-06-08 09:38:44

PEPSI( Merkury)
№ 1692623 вiд 2024-06-08 00:40:00

Так а чим не подобається Кротопля, який вчора взагалі не виходив?

ALS [Останнi 20 месаг]
№ 1692626 вiд 2024-06-08 09:09:17

Batyj
№ 1692625 вiд 2024-06-08 08:25:41 Своего часу збірну есесесер називали чемпіоном світу в товариських іграх. Мабуть суперники в товарняках не розуміли цього почесного звання та, дурні, експерементували

Batyj [Останнi 20 месаг]
№ 1692625 вiд 2024-06-08 08:25:41

- Ми і граємо товариські матчі, щоб робити помилки…

Вот так вот.. и нехуй удивляться, что рейтинг сборной страны все ниже и ниже. А корзины посева все глубже и глубже..
Буряе на сборной так же разсуждал, оправдывая по 15 замен в товарняках. Чуствую, пезультат будет тем же..
Хотя, можно и хуже, как на чемпе во Франции..

PEPSI( Merkury) [Останнi 20 месаг]
№ 1692624 вiд 2024-06-08 02:29:18

Зеля - лучший !



Таки Квартал пише непогано тексти. Уууухх. Овації.

PEPSI( Merkury) [Останнi 20 месаг]
№ 1692623 вiд 2024-06-08 00:40:00

гра показала скільки баласту Ребров набрав з собою :-).
І Бондар, і Конопля, і Тимчик - перелякані і безнадійно нульові футболісти, які помилились професією. Охоронниками в АТБ - саме те.

Valeriy [Останнi 20 месаг]
№ 1692622 вiд 2024-06-08 00:24:26

ProstoVlizPobalakaty
№ 1692621 вiд 2024-06-08 00:19:09

Valeriy
№ 1692620 вiд 2024-06-08 00:10:41

Я не думаю, що навіть знаючи можливості своїх гравців можна достовірно передбачити що вони покажуть у грі з конкретним суперником, де саме виявляться найслабші місця. Якщо вже було б все настільки відомо заздалегідь, то навіщо взагалі ці товарняки?
-------------------------------------------------
Награвати схеми …

ProstoVlizPobalakaty [Останнi 20 месаг]
№ 1692621 вiд 2024-06-08 00:19:09

Valeriy
№ 1692620 вiд 2024-06-08 00:10:41

Я не думаю, що навіть знаючи можливості своїх гравців можна достовірно передбачити що вони покажуть у грі з конкретним суперником, де саме виявляться найслабші місця. Якщо вже було б все настільки відомо заздалегідь, то навіщо взагалі ці товарняки?


Сторiнки :
[ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ]
Archives

🔍 Пошук
Copyright (C)2001 by Star
Idea by Ukrainian Ranger

При использованиии материалов сайта ссылка на ОБСИЛФ(www.obsilf.kiev.ua) обязательна.